اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۶۰۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازار شایعات، چند ساعت مانده به پخش «بازی تاج و تخت»

در حالی که روز یک شنبه (فردا) فصل ماقبل نهایی سریال «بازی تاج و تخت» به نمایش درخواهدآمد، سوفی ترنر درباره رابطه و پیوند عمیق میان بازیگران زره پوش این سریال سخن گفته و آن را نتیجه و برآیند عظیم این سریال دانسته است.

روزنامه تماشاگران امروز - علی مسعودی نیا: سوفی ترنر، میزی ویلیامز و کیت هرینگتون که در سریال مشهور شبکه اچ بی او، یعنی «بازی تاج و تخت» نقش خواهران بزرگ خانواده استارک را بازی می کنند. حالا این بازیگر به مجله پیپل گفته است که رابطه میان آنها خیلی نزدیک تر از اعضای خانواده است و در بیرون از دنیای تلویزیون دوستی بسیار صمیمانه ای با یکدیگر دارند.

در حالی که روز یک شنبه (فردا) فصل ماقبل نهایی سریال «بازی تاج و تخت» به نمایش درخواهدآمد، سوفی ترنر درباره رابطه و پیوند عمیق میان بازیگران زره پوش این سریال سخن گفته و آن را نتیجه و برآیند عظیم این سریال دانسته است.

او گفته است که محصول این رفاقت را طی دو فصل آینده سریال مشاهده خواهید کرد. این بازیگر در خلال حرف هایش اظهار کرده: «من حس می کنم که صاحب بزرگترین خانواده دنیا هستم. وقتی که شما مدام در معرض دید عموم هستید، و وقتی از همگان کامنت های بسیار گردم و مثبتی می گیرد، باید انتظار ده تا نظر منفی را هم داشته باشید. شاید این شیوه برخورد با نظرات قدری متقلبانه باشد اما سیستم حمایت هواداران برای من مهمترین چیز است.» او که عملا سر صحنه فیلم برداری رشد و نمو یافته، دوستی بسیار عمیق و نزدیکی با سایر بازیگران سریال برقرار کرده است.
بازار شایعات، چند ساعت مانده به پخش «بازی تاج و تخت»

با این حال سوفی ترنر می افزاید که این دوستی در صحنه فیلم برداری که بیرون از آن شکل گرفته است: «همه چیز درباره رفاقت ما از زمانی آغاز شد که در زمانی که فیلم برداری نداشتیم، شروع کردیم به سرزدن به یکدیگر و در مهمانی های همدیگر شرکت کردیم. شاید این مسئله قدری عجیب باشد اما مهمترین عامل پیوند ما و لحظه همدلی ما زمانی بود که دانستیم دل مان می خواهد خارج از محیط کار و صحنه فیلم برداری نیز ارتباط مان را با یکدیگر حفظ کنیم.» او هم چنین از جزییات دوستی خود با کیت هرینگتون نیز سخن گفته است و مدعی شده دوستی میان آنها هم مثل هر رفاقت خوبی تنها براساس خوشی و بازیگوشی نیست.

سوفی ترنر می گوید: «ما هم مثل هر دو دوست دیگری با همدیگر گریه کرده ایم. من و کیت. یکی از بزرگترین لحظات وابستگی من به او زمانی بود که با هم در اتاق هایمان در هتل می نشستیم و با هم حرف می زدیم و درددل می کردیم و مدام از حال هم پرس و جو می کردیم. سوال هایی ساده: حالت خوب است؟ اوضاع رو به راه است؟ ما انگار به طور غیرمنتظره همدیگر را چکاپ روحی می کردیم و این کار معنای بسیار زیادی دارد و خیلی مهم است.»

با توجه شش سال همراهی در این سریال و به قتل رسیدن بی رحمانه قهرمانان و کاراکترهای محبوب سریال، چندان بعید نیست که طی دو فصل بعدی یکی از اعضای خانواده استارک نیز به قتل برسد و از سریال حذف شود. هرچند سوفی ترنر مدعی است چندان به این مسئله فکر نمی کند که از بازی خارج شود یا نه. در حقیقت او بیش از اینکه نگران خود باشد، نگران این است که حذف یکی از استارک ها از سریال نتایج ناامیدکننده ای را به بار بیاورد.

او می گوید: «هر بار که دور هم جمع می شویم و فیلم برداری آغاز می شود، آدم های قدیمی در کنار افراد تازه ای که پیش تر آنها را ندیده ایم دور هم جمع می شوند و این خیلی هیجان انگیز است. این نوعی همبستگی و پیوند خیلی خوب را میان ما شکل داده است.»

شبکه تلویزیونی اچ بی او، تهیه کننده مجموعه بازی تاج و تخت، در یک رویداد مطبوعاتی که به صورت زنده در صفحه فیسبوک این شرکت هم‌رسانی شد، اعلام کرده اولین قسمت فصل جدید روز ۱۶ ژوییه (فردا) پخش خواهدشد. این ویدئوی زنده تصویر یک قالب بزرگ یخ را نشان می داد. با آب شدن تدریجی یخ، تاریخ آغاز مجموعه جدید- که درون یخ بود- هم آشکار شد.

فصل جدید مجموعه تلویزیونی تاج و تخت شامل فقط هفت قسمت خواهدبود. پوستر رسمی- که تصویر یخ و آتش را نشان می دهد- احتمالا حاکی از نبرد دنریس تارگرین با ارتش یخ است. پیش تر اچ بی او اعلام کرده بود که این مجموعه در فصل هشتم به پایان خواهدرسید.

ل یام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس سیورث در سریال بازی تاج و تخت، در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت از احتمال بازگشت این سریال در ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر- مرداد ۱۳۹۶) خبر داده بود. اندکی بعد اچ بی او اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرده است.

پیش از این، اچ بی او تایید کرده بود که فصل هفتم این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان 2017 میلادی از این شبکه پخش شود. همچنین فصل هفتم این سریال نسبت به فصل های گذشته کوتاه تر خواهدبود. فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در هفت قسمت تولید شده و پخش خواهدشد.

با این حساب پس از انتشار فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت، تنها یک فصل باقی می ماند. طبق گفته کانینگهام، فیلم برداری فصل هشتم و پایانی این سریال از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور- مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهدشد. جیم برودبنت هم از بازیگرانی بوده که در ارتباط با نقش خود در فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت سخن گفته و تایید کرده که نقش یک استاد بسیار پیر را در فصل هفتم این سریال برعهده دارد و در پنج قسمت این فصل حضور خواهدداشت. برودبنت اضافه کرد که او در هر قسمت فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت، یک سکانس مهم دارد.

در اواخر تابستان پارسال، دیوید بنیاف و دی.بی.وایس، سازندگان سریال بازی تاج و تخت، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهندکرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهندکرد. با این حال، کیسی بلویز، رییس شبکه اچ بی او، در مصاحبه ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش درآمد برای سریال بازی تاج و تخت همچنان وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج