۵۴۶۲۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجلس از ۲۴ خرداد تا ۱۰ تیر جلسه علنی ندارد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه متقاضیان ملاقات با نمایندگان در مجلس فعلاً به دفاتر استانی وکلای ملت مراجعه کنند، گفت: مجلس از ۲۴ خرداد تا ۱۰ تیر جلسه علنی ندارد.

خبرگزاری فارس: احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز این هیأت، اظهار داشت: مجلس هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۳ تیرماه) نشست علنی خواهد داشت و پس از آن تا ۱۰ تیر نشست علنی نخواهیم داشت و وکلای ملت ۲ هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند که این تصمیم نیز پیرو نشست‌های علنی مجلس طی ۴ هفته کاری پشت سر اتخاذ شده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی طبقات ساختمان مجلس و دفاتر نمایندگان، گفت: سقف کاذب، درب‌ها و سیستم آب و برق طبقات از سوی تروریست‌ها تخریب و در جریان درگیری نیروهای ویژه صابرین و نوپو با تروریست‌ها به خصوص در طبقات دوم و چهارم آسیب جدی وارد شده است.

امیرآبادی تصریح کرد: بنده به همراه آقایان قاضی‌زاده و وکیلی از اعضای هیأت رئیسه پارلمان، بازدیدی از طبقات مجلس داشتیم و گزارش‌ها را به هیأت رئیسه ارائه کردیم، پشتیبانی مجلس شورای اسلامی نیز کار تعمیر طبقات آسیب‌دیده مجلس و دفاتر نمایندگان را آغاز کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت بازسازی دفاتر نمایندگان فعلاً از مردم می‌خواهیم برای پیگیری امور از نمایندگان‌شان به دفاتر استانی نمایندگان مراجعه کنند و به محض آماده‌سازی مجدد دفاتر نمایندگان، روابط عمومی مجلس اعلام رسمی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج