adexo3
۵۴۸۶۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

صالحی: اسرائیل به پارس کردن عادت دارد

رژیم صهیونیستی به پارس کردن عادت دارد. این رژیم پارس می‌کند و ما هم در دهانش می‌زنیم. اگر این رژیم بخواهد کاری کند، ما زودتر از او شروع می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ناوشکن بایندر، حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در دورترین آب‌های آزاد و بین‌المللی است.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در حاشیه مراسم الحاق ناوشکن بایندر به ناوگان نداجا، در جمع خبرنگاران گفت که نوسازی و الحاق ناوشکن بایندر نقطه‌ جدیدی از خودباوری است زیرا احیای این ناوشکن و تعمیر و نصب تجهیزات ناوشکن در منطقه بی‌نظیر است و ما متکی به خود هستیم.

صالحی در ادامه گفت: نوسازی این ناوشکن قدرت کارکنان نیروی دریایی ارتش را نشان داد و اکنون کارکنان نیروی دریایی می‌توانند در دریاهای بسیار طوفان‌زده این شناور را احیا کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه "امروز نیروی دریایی در اقیانوس آرام و دریای مدیترانه حضور یافته است"، خاطرنشان کرد: ماموریت این ناوشکن، دریانوردی در دریاهای دوردست است.

وی در پاسخ به این پرسش که "ارتش چه میزان آمادگی در مقابله با تهدید‌های رژیم صهیونیستی دارد؟" گفت: رژیم صهیونیستی به پارس کردن عادت دارد. این رژیم پارس می‌کند و ما هم در دهانش می‌زنیم. اگر این رژیم بخواهد کاری کند، ما زودتر از او شروع می‌کنیم.

صالحی در برابر این پرسش که "نیروی دریایی ارتش از زمان شهادت شهید بایندر تاکنون چه تحولاتی داشته است؟" پاسخ داد: شهید بایندر در حوزه ساحلی از کشور دفاع کرد و شهید شد اما امروز روح شهید بایندر سوار بر این ناو به اقیانوس آرام می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      ما ایرانیان وامدارقرنها فرهنگ و ادب و احترام و صلح هستیم ، کوروش بعد از فتح بابل دشمنان خودش رو با احترام از آنجا بیرون کرد و درعین قدرت با تواضع رفتارکرد وهرگزبه آنها توهینی نکرد، درسته که اسرائیل دشمن ماست اما بکاربردن الفاظ رکیک حتی برای دشمن هم کاری درست نیست آنها سگ نیستند انسانهای گمراه هستند وبا اینگونه افراد نباید مثل حیوان رفتارکرد بلکه از راههای دیگه هم میتوان درمقابل آنها ایستاد، یادمون نره حتی پیغمبرخدا درحق مشرکان وکفارهم از بکاربردن الفاظ رکیک خودداری میکرد

    • بدون نام

      آقای صالحی چرا از کلمه "پارس" استفاده میکنید؟!
      مگه "پارس" زبان ما نیست؟مگه پارسی زبان ما نیست!!

      پاسخ ها

      • مهدی پ

        کاملاً با شما موافقم. منم به این موضوع اشاره کردم ولی نظرم منتشر نشد.
        پارس اصالت و نژاد ماست و نه چیز دیگه ای

    • حدیث

      واقعا بی ادبین واقعا...
      چقدر امام علی گفتن ک ب دشمنتون دشنام ندین...

    • شهرزاد

      واقعا متاسف شدم از این ادبیات که به خصوص در سال های اخیر توی سیاست ما رواج پیدا کرده. خیلی زشته واقعا دور از عرف دیپلماتیک و سیاسیه که راجع به انسان های دیگه این طوری حرف بزنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج