adexo3
۵۵۰۸۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تکذیب یک خبر درباره ولایتی

لایتی شایعه عارضه قلبی و انصرافش را مطالبی غیر واقعی دانست و گفت: از روز شنبه تاکنون به بیش از ۱۶ شهر و استان سفر کرده‌ام که فکر می‌کنم در نوع خود بی‌نظیر بوده و نشانه‌ای از عزم اینجانب برای ادای تکلیف و ادامه مسیری است که با مردم بزرگ ایران بسته‌ام.

خبرگزاری فارس: علی اکبر ولایتی با تاکید بر اخلاق‌محوری در انتخابات، اظهار داشت: در تمامی مراحل انتخاباتی، اخلاق‌محوری را به عنوان الگویی اسلامی و ارزشی مدنظر قرار دادم و معتقدم مقام معظم رهبری نیز معتقدند که باید در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق محوری را مدنظر قرار داد.

وی تاکید کرد:‌ اینکه ما در هر شرایطی با انعکاس اخبار غیر واقعی تبلیغاتی را انجام دهیم و تلاش کنیم با شایعه‌پراکنی رقابت انتخاباتی را به مسیر نادرست خود منتقل کنیم، حتما از ارزش‌های اخلاقی دور خواهیم شد و یقینا مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

ولایتی شایعه عارضه قلبی و انصرافش را مطالبی غیر واقعی دانست و گفت: از روز شنبه تاکنون به بیش از ۱۶ شهر و استان سفر کرده‌ام که فکر می‌کنم در نوع خود بی‌نظیر بوده و نشانه‌ای از عزم اینجانب برای ادای تکلیف و ادامه مسیری است که با مردم بزرگ ایران بسته‌ام.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم افزود:‌ اینجانب با توجه به تأیید علمای بزرگ سراسر کشور، حمایت اکثریت قاطع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اکثریت جامعه روحانیت مبارز استان‌های مختلف، احزاب و گروه‌های مختلف دینی، مذهبی و سیاسی و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کشور و مشاهده استقبال بی‌نظیر در استان‌های مختلف در روزهای اخیر به عهد خود با ملت شریف پایبندم‌ و اگر اعتماد مردم را جلب نمایم دولتی مقتدر، مصمم و با نشاط برای حل مشکلات داخلی و خارجی کشور تشکیل می‌دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sina

      زودتر انصراف بده دیگه.

    • rozbeh

      اخلاق محوری رابایداز اقای دکتر حداداموخت که به قول قرارهای خود پایبند بود پایبند ماند انجا که می بایست ازانقلاب مردم دفاع میکرد حتی به قیمت ازدست دادن ارای خود این فداکاری راکرد شجاعانه مقابل هجمه های دیگران ایستاد متاسفانه برخی نه به قول خودپایبندبودندنه به اصول مصلحت اندیشی بی اعتنایی به خاسته مردم دولت اینده ایشان نیز ازهمینجا معلوم است که چگونه شجاعتی درمقابل دشمنان این کشور خواهند داشت

    • مریم سراوانی

      زودتر انصراف بده دیگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج