۵۵۱۶۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یوتافن ۳؛ گوشی‎ای با دو نمایشگر

یوتافن۳ نسل جدید از تولیدات شرکت روسی یوتا است که روز گذشته اطلاعاتی راجع به این نسل گوشی هوشمند توسط این شرکت منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده این شرکت؛ یوتافن ۳ یک گوشی متفاوت خواهد بود.

وب سایت کلیک: یوتافن۳ نسل جدید از تولیدات شرکت روسی یوتا است که روز گذشته اطلاعاتی راجع به این نسل گوشی هوشمند توسط این شرکت منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده این شرکت؛ یوتافن ۳ یک گوشی متفاوت خواهد بود.
یوتافن 3؛ گوشی‎ای با دو نمایشگر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نسل گوشی های یوتافن دارای دو نمایشگر هستند، یکی از نمایشگر ها که طبیعتا در پنل جلویی گوشی قرار دارد و دیگری در قاب پشتی گنجانده شده است. البته قابل ذکر است که یوتافن سه به خاطر استفاده از تکنولوژی (E lnk) با گوشی LG V۲۰ که قبلا با دو نمایشگر عرضه شده است تفاوت بسیاری دارد. زیرا نمایشگر پشتی یوتافن ها با تکنولوژی ذکر شده که به شدت مصرف انرژی پایینی دارد و برای مطالعه بسیار مناسب است.

از ویژگی های یوتافن ۳ می توان به موارد زیر اشاره کرد، پنل جلویی یوتافن ۳ به تکنولوژی AMOLED مجهز شده و در قالب دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و با قیمت های ۳۵۰ و ۴۵۰ دلار در روسیه و چین عرضه می شود. به غیر از این اطلاعاتی جزئی که مطالعه کردید، شرکت یوتا هنوز چیز زیادی از یوتافن ۳ نگفته است این در حالی ست که حدود دو ماه پیش یک تصویر از این اسمارت فون را منتشر کرده بود که آن هم دارای ابهامات فراوانی است.

برخی منابع غیر رسمی اطلاعاتی منتشر کرده اند مبنی بر این که، یوتافون ۳ در ماه سپتامبر در بازار های دو کشور چین و روسیه عرضه می شود.

همانطور که می دانید تکنولوژی E lnk را در هر موبایلی نمی توانید پیدا کنید و استفاده از این تکنولوژی در قاب پشتی این گوشی یکی از قابلیت های کلیدی و جذاب این گوشی خواهد بود.

یکی از محدودیت های استفاده از صفحات رنگی و باکیفیت اسمارت فون های امروزی نگرانی از عمر کوتاه باتری و تمام شدن زود هنگام شارژ باتری است. در حالی که نمایشگر E Ink که قابلیت نمایشی سیاه و سفید دارد به کاربر اجازه می دهد تا طرح دلخواه خود را بر روی قاب موبایل داشته باشد یا حتی به مطالعه متون روی آن بپردازد، با این کار در مصرف انرژی باتری خود نیز صرفه جویی کرده است.

سرنوشت یوتافن ۳ در بازار رقابت هنوز نامعلوم است و با عرضه این گوشی موبایل می توان نتیجه گرفت که مسئولان یوتا در مدیریت خود تجدید نظر کرده اند یا سرنوشت یوتافن ۳ نیز مانند دیگر محصولات به دلیل سوء مدیریت به زوال خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج