adexo3
۵۵۱۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کاندیدای گذشته اصلاحات: مشارکت بالاست

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم در روز ۲۴ خرداد حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت و پیش بینی می‌کنم مشارکت هم بالا خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم در روز ۲۴ خرداد حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت و پیش بینی می‌کنم مشارکت هم بالا خواهد بود.

محسن مهرعلیزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری، گفت: همه مردم باید بر حسب تکلیف اجتماعی و اعتقادی در انتخابات شرکت کنند، به هرحال در جامعه مردم سالار، شرکت در انتخابات جزو حقوق مردم است و باید از حقوق خود دفاع کنند.

وی در این زمینه افزود: معتقدم با توجه به فضا و اهمیت انتخابات، مردم باید مشارکت گسترده‌ای داشته باشند و بار دیگر درجهت استقلال و اعتلای کشور حرکت‌کنند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با بیان اینکه فردا حماسه سیاسی شکل خواهد گرفت، اظهارداشت: مردم ایران در مقاطع مختلف ایستادگی و مقاومت خود را به اثبات رسانده و از سختی‌ها عبور کردند و انشاءالله در ۲۴ خرداد ایستادگی خود را با خلق حماسه سیاسی نشان خواهند داد، حماسه ای که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

مهرعلیزاده تصریح کرد: با توجه به فضای انتخابات و نظرسنجی‌هایی که به دست ما رسیده پیش بینی می‌کنم مشارکت مردم بالا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج