۵۵۱۸۸۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فروش تویوتا C-HR در ایران آغاز شد

فروش خودرو کراس اوور تویوتا C-HR در ایران با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شد. این خودرو با دو مدل ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری هیبریدی به فروش خواهد رسید.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: فروش خودرو کراس اوور تویوتا C-HR در ایران با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شد. این خودرو با دو مدل ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری هیبریدی به فروش خواهد رسید. در ادامه بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت.
فروش تویوتا C-HR در ایران آغاز شد

تویوتا C-HR برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران بود که رودر روی علاقه‌مندان ایرانی خودش قرار گرفت و همان زمان اعلام شد ایرتویا (نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران) قصد دارد به زودی این کراس اوور کامپکت را وارد بازار کشور کند.

در آخرین روزهای سال گذشته، ثبت نام جهت پیش خرید تویوتا C-HR در ایران آغاز شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان نیز همراه بود. حال انتظارها به پایان رسیده و این خودروی زیبای ژاپنی آماده‌ی ورود به بازار خودرو شده است.

فروش تویوتا C-HR در ایران آغاز شد

کراس اوور کامپکت جدید تویوتا درست همانند سایر محصولات این شرکت، از کیفیت و ایمنی مثال زدنی برخوردار است و طراحی آن از هرآنچه تویوتا تا به امروز تولید کرده، متفاوت است. قطعا غول خودروساز ژاپنی قمار بزرگی را با تویوتا سی اچ آر انجام داده است؛ چرا که همواره یک خودرو متفاوت از سایر محصولات قابل عرضه می‌تواند ریسک عدم استقبال خریداران را به همراه داشته باشد.

فروش تویوتا C-HR در ایران آغاز شد

اما تویوتا با عرضه این خودرو ثابت کرد که چرا باارزشترین خودروساز سال ۲۰۱۷ لقب گرفته است و با طراحی سنت شکنانه اتومبیل جدید خود،می‌خواهد به محبوبیت خود بی‌افزاید. البته آن‌ها پیشتر نیز تجربه چنین سنت شکنی را داشته‌اند؛ ششمین نسل از اتومبیل کمری با طراحی جذاب و فرم دلنشینی که داشت، تحول شگفت انگیزی را در بین سدان‌های میان سایز به وجود آورد و حال سی اچ آر نیز چنین وظیفه‌ی پرخطر و سختی را اینبار در قامتی بلندتر و در قالب یک خودرو شاسی بلند کامپکت بر عهده دارد.


C-HR که نام این خودرو است، مخفف عبارت "Coupe High Rider" خواهد بود که به معنای «کوپه بلندقامت» است. این خودرو که در رده کراس اوورهای ساب کامپکت جای گرفته است، برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 چشم به جهان گشود و تولیدش نیز از نوامبر همان سال در ژاپن کلید خورد تا از ماه دسامبر به فروش برسد.

فروش تویوتا C-HR در ایران آغاز شد

با شروع سال ۲۰۱۷ میلادی، سی اچ آر آماده‌ی ورود به اروپا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای شمالی شد و رفته رفته وارد کشورهای مختلف شد. این خودرو مبتنی بر پلتفرم TNGA تویوتا توسعه پیدا کرده است و علاوه بر خود ژاپن، در کشورهایی نظیر ترکیه، تایلند و اندونزی نیز به تولید می‌رسد. لازم به ذکر است که سی اچ آر در قالب دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به فروش می‌رسد.
قیمت تویوتا C-HR در ایران

تویوتا C-HR در ایران نیز با دو پیشرانه متفاوت به فروش خواهد رسید. یک نسخه 1.2 لیتری بنزینی توربو که قادر به تولید 115 اسب بخار بوده و یک نسخه 1.8 لیتری هیبریدی که توان تولید 122 اسب بخار را در خود می‌بیند؛ هر دو این نسخه‌ها نیز همراه با یک گیربکس 6 سرعته دستی و اتوماتیک CVT به فروش می‌رسند.

از نظر قیمتی، این محصول در رنج 180 میلیون تومان قرار دارد و البته با تعدادی محدود قابل عرضه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خوشگله :)

    • بدون نام

      اگه دیگه قیمتش نشه ۴۰۰ ملیون

    • بدون نام

      وای چقدرملت ایران بدبخت شده که همچین محصول زشت ونچسبی بااین قیمت والبته تعداد محدود بامنت بهش قالب میشه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج