۵۵۲۱۲۴
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

بانک مرکزی: سپرده گذاران ثامن، نگران نباشند

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: موسسه ثامن در مسیر پیوستن به موسسات مجاز است و سپرده گذاران نگران نباشند.

خبرگزاری مهر: به نقل از پژوهشکده پولی و مالی، فرشاد حیدری گفت: موسسه اعتباری ثامن یکی از موسسه‌های متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی است.

وی با بیان اینکه اقداماتی توسط این موسسه شامل پذیره نویسی در بورس و تودیع سپرده قانونی نزد بانک مرکزی انجام شده است، گفت: بر این اساس این موسسه در حال پیوستن به موسسات مجاز است.

حیدری ادامه داد: فرآیند قانونی رسیدگی به تقاضای این موسسه در حال انجام بوده و ممکن است منجر به صدور مجوز و یا ادغام با یکی از بانک ها و موسسه های اعتباری شود.

وی خاطر نشان کرد: در هر صورت هیچ گونه مشکلی برای سپرده گذاران این موسسه به وجود نخواهد آمد.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: از سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن تقاضا می شود حسب نیاز به شعب موسسه مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند و اطمینان داشته باشند که صدور مجوز و یا ادغام موسسه با حفظ حقوق و صیانت از سپرده های آنها انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که راست میگید !

    • معلم بازنشسته

      خجالت چيز خوبي است ولي متاسفانه بعضي از مسئولين كشور اصلا نميدانند خجالت يعني چه؟ مثلا بعضي از مسئولين بانك مركزي مسئوليت خودشان را گردن مردم مياندازند و ميگويند كه مردم در موسسات غير مجاز سپرده گذاري نكنند . واقعا اين حرف مايه خجالت است پس شما چه مسئولي هستيد كه اجازه ميدهيد موسسات مالي مانند قارچ در روز روشن و در بهترين مكانهاي تجاري ( و نه در كوچه و پس كوچه و نه در انبار هاي متروكه بلكه در معرض ديد همگان ) بوجود ايد . اما اگر يك سبزي فروش بخواهد بدون جواز كسب سبزي فروشي كند ماموران شهرداري اورا نقره داغ ميكنند . گمشده كشور ما در حال حاضر همين است خجالت خجالت خجالت . حداقل اگر خودكشي نميكنيد مردانه استعفا دهيد و اقرار كنيد ما نميتوانيم كشور را اداره كنيم . الان واقعا كار به جايي رسيده است .....

    • بدون نام

      لعنت به اون که شایعه میسازه و مردم فهیم ما رو هیجانزده میکنه و بعد به مردم میخنده!!! من اون کلیپی که از در یه شعبه موسسه ضبط شده بود رو دیدم، کاملا تبلیغاتی بود و صدای ضبط کننده کلیپ اینو فریاد میزد که میخواد مردم رو تحریک کنه! شنونده باید عاقل باشه!

    • اصغر

      معلم بازنشسته درست میگه. افرین. اگر یک نفر از مسئولین جوابشو بده و من قانع بشم سپرده ام رو میزارم واسه ثامن بمونه ۵۰ میلیونه

    • اصغر

      معلم بازنشسته درست میگه. افرین. اگر یک نفر از مسئولین جوابشو بده و من قانع بشم سپرده ام رو میزارم واسه ثامن بمونه ۵۰ میلیونه

    • بدون نام

      باسلام خدمت ملت فهیم ایران من به گفته های بانک مرکزی ویک عده دونباله رو آنها کاری ندارم واز اینکه داخل این مردم نیستن وازسبک زندگی این مردم اطلاعی ندارند ولی شما عزیزان خوب میدونید که اگر یک فردی که نون آور خانواده با چند سر عایله هست بخواهد خودش با تخصصی که دارد در کوچه پس کوچه های این مملکت کاسبی راه بیاندازد از هر اورگان ویا اداره ای که توی کشور هست به سرش آوار میشوند وبا قانون های مختلف جلوی کارش را میگرند تمام ما دراطراف خود یا فامیل از این نمونه ها داریم اونوقت چطور بانک مرکزی می آید به مردم اعلام میکند این موسسات بدون مجوز بوده اند به طور مثال موسسه ثامن ومهر الان حدود 20واندی سال است که با صدها شعبه وهزاران کارمند ونقل وانتقال ملیاردی درروزومیلیونها مشترک دارند در جلوی چشم اینها فعالیت میکنند وبه قول خودشان تمام مراحل اخذ مجوز را هم چندین سال است انجام داده اند چرا به یکباره بعد از پخش اون فیلم کذایی از شبکه ضد انقلاب اینها هم میگویند که این موسسات مجوز ندارند اگر اینها از یک جا دستور نمیگرند تامردم را از نظام بانکی ناامید کنند وخوانوادها ی . چه سپرده گذار چه کارمند را در برزخ نگه دارند و بادشمنان این نظام هم صدا بشوندپس اسمش را چه باید گذاشت؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج