جاباما
۵۵۵۱۲۱
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

اشتراک گذاری پیشرفته فایل در واتس اپ

به روزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ، این امکان را برای کاربران این پیام رسان فراهم خواهد کرد تا هر فایلی را با هر پسوندی، به شرط آنکه حجمی کم‌تر از ۱۲۸ مگابایت داشته باشد با دیگران به اشتراک بگذارند.

وب سایت نقدستان: به روزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ، این امکان را برای کاربران این پیام رسان فراهم خواهد کرد تا هر فایلی را با هر پسوندی، به شرط آنکه حجمی کم‌تر از ۱۲۸ مگابایت داشته باشد با دیگران به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری پیشرفته فایل در واتس اپ

در حاضر حاضر اپلیکیشن واتس اپ امکان به اشتراک گذراری عکس، فایل‌های صوتی، محتویات ویدئویی و فایل‌های PDF را برای کاربران فراهم می‌کند اما به زودی، پشتیبانی از طیف وسیع‌تری از فایل‌ها را در این پیام‌رسان شاهد خواهیم بود. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، نسخه جدید واتس‌اپ که به‌طور آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته، امکان به اشتراک گذاری هر فایلی را با هر پسوندی فراهم می‌کند.

البته در اکوسیستم اندروید، محدودیت حجمی، 128مگابایت، در IOS برابر با 100 مگابایت و در واتس‌اپ تحت وب هم 64 مگابایت خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این محدودیت حجمی از آن جهت وضع شده تا سرورهای این پیام‌رسان، امکان سرویس‌دهی به درخواست‌های گسترده کاربران را داشته باشند.

نکته قابل توجه آن است که در قالب به روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند فایل‌هایی با پسوند APK را هم با یکدیگر به اشتراک بگذارند. قابلیتی که مطمئنا باب میل کاربران اندرویدی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج