۵۵۵۲۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سریال برادران کوئن مقابل دوربین می‌رود

برادران کوئن فیلم‌برداری مینی سریال وسترن خود را از ما آینده آغاز می‌کنند. از جزئیات این مینی سریال تنها خط داستانی آن مشخص شده است.

وب سایت فیلم نت نیوز: برادران کوئن فیلم‌برداری مینی سریال وسترن خود را از ما آینده آغاز می‌کنند. از جزئیات این مینی سریال تنها خط داستانی آن مشخص شده است.

برادران کوئن اوایل سال جاری میلادی اعلام کردند که پیش‌تولید مینی سریالی را برای تلویزیون شروع کرده‌اند. روز گذشته آنها به رسانه‌ها اعلام کردند که فیلم‌برداری این سریال وسترن از ماه آینده در منطقه آلبوکرک واقع در نیومکزیکو آغاز می‌شود.
سریال برادران کوئن مقابل دوربین می‌رود

این سریال حماسه‌‌ی باستر اسکراگز (The Ballad of Buster Scruggs) نام دارد و شش خط داستانی وسترن جداگانه به انتخاب برادران کوئن در آن روایت می‌شود، این داستان‌ها در دوران جنگ داخلی آمریکا در دنیای وسترن اتفاق می‌افتند و حال و هوای آن شبیه به دنیای فیلم دیگری از این دو برادر به نام شهامت واقعی (True Grit) است. ژانر سریال درام وسترن و کمدی است، ژانری آشنا برای طرفداران برادران کوئن یا ساختن همان دنیایی که این دو برادران در آن تبحر خاصی دارند.

به جز خط داستانی کفته شده جزئیات بیشتری درباره‌ی این سریال منتشر نشده و تیم بازیگران سریال هنوز مشخص نیست.

سریال جوئل و ایتان کوئن را بخش تلویزیونی کمپانی آناپورنا تهیه خواهد کرد و برنامه‌شان ساخت سریالی است که «نوآورانه باشد و با کیفیت فیلم‌های سینمایی ساخته شود.» احتمالا بعضی قسمت‌های این سریال در سالن‌های سینما هم اکران خواهد شد اما هنوز شبکه‌ای برای پخش این سریال مشخص نشده است.

برادران کوئن از جمله سرشناس ترین کارگردان های سینمای معاصر به حساب می آیند. جوئل و ایتن کوئن در کارنامه‌‌ی هنری خود فیلم‌های ماندگاری چون جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) را دارند که برنده‌ی سه جایزه‌ ی اسکار شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج