adexo3
۵۵۶۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مختاباد: مردم مرتب ما را چک کنند

«عبدالحسین مختاباد» پس از راه یافتن به شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران شورای مشورتی شهردار نیست و مردم باید حضور داشته باشند و خواسته‌هایشان را از ما بخواهند.

خبرگزاری فارس: «عبدالحسین مختاباد» پس از راه یافتن به شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران شورای مشورتی شهردار نیست و مردم باید حضور داشته باشند و خواسته‌هایشان را از ما بخواهند.

با اعلام اسامی راه ‌یافتگان به چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران «عبدالحسین مختاباد» پس از قرار گرفتن در لیست نهایی این شورا در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس، اظهار داشت: به تمام قول‌هایی که قبلا در عرصه فرهنگ و هنر داده بودم متعهد هستم و معتقدم که صحبت‌های من دست یافتنی است و محقق خواهد شد.

*عدالت فضای فرهنگی را توسعه دهیم

وی افزود: شهرداری تهران با امکانات وسیعی که دارد تلاش خواهیم کرد تا بخش وسیعی از آن را به طرف جامعه فرهنگ و هنر سوق دهیم و عدالت فضای فرهنگی را توسعه دهیم. من معتقدم که شهروند منطقه یک و یا ۲۲ تهران باید با کمترین وقت به یک موسسه فرهنگی و هنری در شان شهروند ایرانی دست پیدا کنند. امیدوارم این امکان مهیا شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: فرهنگسرای بهمن در دهه ۷۰ ساخته شده و دارای سالن‌هایی بود که برجسته‌ترین هنرمندان آنجا کنسرت می‌دادند اکنون دو سالن آن خراب شده و باید این مشکلات را رفع کرد. قطعا تهران را باید در اسرع وقت از این فضای ناهنجار فرهنگی خارج کرد.

*مردم همیشه ما را چک کنند و خواسته‌هایشان را از ما بخواهند

مختاباد خاطرنشان کرد: من به مردم شریف، جامعه هنری و نخبگان که بنده را قابل دانستند این مطلب را متذکر شوم که شورای شهر تهران شورای مشورتی شهردار نیست و آن‌ها باید حضور داشته باشند و خواسته‌هایشان را از ما بخواهند. من به شهروندان تهرانی اعلام کنم که شورای شهر درش به روی همه باز است و شورا همانند مجلس شورای اسلامی که مذاکراتش را از رادیو منعکس می‌کند می‌تواند شاهد این اتفاق باشد و این زمانی محقق می‌شود که مردم و نخبگان به آن‌جا بروند.

مختاباد با اشاره به اینکه مردم همیشه خواسته‌هایشان را از ما بخواهند،‌گفت: ما را تنها نگذارند و همیشه از ما بخواهند و حالت طلبکاریشان را مطرح کنند. من خواهش می کنم که هر کس این مطلب را می‌خواند بگویم که همیشه ما را چک کنند و از ما بخواهند. امیدوارم با کمک همه مردم شهر تهران به عنوان شهر فرهنگ مدار در سطح خاورمیانه مطرح شود.

*با گروه موسیقی رودکی به اجرای کنسرت خواهم پرداخت

این خوانند موسیقی سنتی کشورمان با اشاره به این بیت شعر «چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم» در خصوص برنامه‌های موسیقی خود عنوان کرد: موسیقی همه زندگی من است و همچون گذشته با گروه موسیقی رودکی در سطح کشور به اجرای برنامه خواهم پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج