جاباما
۵۵۷۱۴۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

منتفی شدن برنامه سالگرد «کیارستمی» در دانشگاه

برنامه سالروز درگذشت عباس کیارستمی که قرار بود در سالن مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود، منتفی شد.

خبرگزاری ایسنا: برنامه سالروز درگذشت عباس کیارستمی که قرار بود در سالن مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود، منتفی شد.
پیش از این بهمن کیارستمی فرزند زنده‌یاد عباس کیارستمی از تدارک برنامه‌ای در سالن همایش‌های دانشگاه شهیدبهشتی خبر داده بود و حالا او خبر می‌دهد که حراست دانشگاه با برگزاری این مراسم مخالفت کرده است.

او در پاسخ درباره‌ی اینکه برنامه‌ی دیگری برگزار خواهند کرد؛ توضیح داد: از سوی خانواده دیگر برنامه‌ای برگزار نخواهد شد چون ما علاقه‌مند بودیم برنامه‌ای برگزار شود که در آن مسایل پزشکی پرونده بررسی و شفاف شود.

طی چند هفته‌ی گذشته، بهمن کیارستمی به وزیر بهداشت نامه‌ای را نوشت و درخواست کرد تا در مراسمی که قصد دارند در دانشگاه علوم پزشکی برگزار کنند، شرکت کند؛ مراسمی که ابتدا قصد داشتند در تالار امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود اما به دلیل تعمیرات، مکانش آن تغییر کرد و طبق توافقات انجام شده ساعت ۱۸ روز ۱۴ تیر در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی قرار بود برگزار شود.

بهمن کیارستمی در آن نامه علاوه بر وزیر بهداشت از دکتر ایرج حریر چی (قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت)،دکتر علیرضا زالی (رئیس سازمان نظام پزشکی کشور)،دکتر احمد شجاعی (رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور) هم برای حضور و سخنرانی در آن برنامه دعوت کرده بود.

بهمن کیارستمی در همان مقطع در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی جزییات این برنامه گفته بود: با توجه به تعمیرات سالن امام علی (ع) دانشگاه شهید بهشتی، ما با مسئول سالن مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی جلسه‌ای داشتیم و توافق شد تا مراسم سالگرد درگذشت عباس کیارستمی در این سالن برگزار شود. این برنامه قرار است ۱۴ تیر ماه برگزار شود و اگر این برنامه کنسل شود به دلیل تغییر نظر دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود و بر اساس توافق انجام شده، ما (خانواده) این مراسم را قطعی می‌دانیم و در حال حاضر مشغول طراحی دعوتنامه‌ها هستیم.

او گفته بود: این برنامه با اجرای امیر پوریا منتقد فیلم برگزار خواهد شد و در ابتدا و انتهای مراسم، بخش هایی از آخرین اثر عباس کیارستمی پخش خواهد شد. بر اساس دعوتی که از رئیس نظام‌پزشکی و پزشکی قانونی، وزیر محترم بهداشت و معاون وزیر کرده‌ایم این چهار مقام تنها سخنرانان خواهند بود و حتی اگر آنها در این مراسم شرکت نکنند، سخنران جایگزین نخواهیم داشت.

او همچنین تاکید کرده بود: شاید این آخرین درخواست ما از وزیر بهداشت باشد؛ علاقه مندیم ایشان حضور پیدا کنند و گزارش مبسوطی بدهند. حتی اگر ایشان از لحاظ قانونی برای اعلام نظر سازمانهای ذیربط در این مراسم منعی دارند به عنوان مقامی که در روند درمان بارها به ملاقات آمدند و پس از آن نیز در جریان جزئیات رسیدگی به پرونده قرار گرفتند، در این نشست هم حضور پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sam

      کی بوده حالا انگار
      فیلمThe_Revenant_2015
      نگه کنید فیلم های اینم نگاه کنید
      گلابی

    • مردم

      خبر بي اهميتي بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج