adexo3
۵۵۷۵۴۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش ایران به تحولات اخیر در ونزوئلا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: پرهیز از خشونت و روی آوردن به گفت‌وگو در فضایی آرام بدون دخالت خارجی بهترین شیوه حل و فصل اختلافات و تامین‌کننده منافع همه مردم ونزوئلا است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: پرهیز از خشونت و روی آوردن به گفت‌وگو در فضایی آرام بدون دخالت خارجی بهترین شیوه حل و فصل اختلافات و تامین‌کننده منافع همه مردم ونزوئلا است.

بهرام قاسمی در خصوص تحولات سیاسی و تشدید تنش‌ها در ونزوئلا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر پیوندهای محکم دوستی میان دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و دولت و ملت جمهوری بولیواری ونزوئلا، حمله مسلحانه به دیوانعالی قضایی و وزارت کشور ونزوئلا را محکوم کرده و اعتقاد دارد اینگونه اقدامات غیرقانونی و خشونت‌آمیز علیه نهادها و ساختارهای قانونی و مشروع نه تنها وضعیت را در آن کشور پیچیده‌تر می‌کند؛ بلکه فرایند دستیابی به توافق و حل و فصل مسائل از طریق گفت‌وگو و مذاکره را سخت‌تر خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن دعوت از دولت ونزوئلا و مخالفان به آرامش و رفتار در چارچوب قانون افزود: پرهیز از خشونت و روی آوردن به گفت‌وگو در فضایی آرام بدون دخالت خارجی بهترین شیوه حل و فصل اختلافات و تامین‌کننده منافع همه مردم ونزوئلا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالت نکش عزیزم یه تعریفی هم از چاوز ومادورو
      چاشنی کار بکن جانم

    • بدون نام

      چرا تعریف نکند هر کشوری در مقابل امریکا بایست ما هم طرفدار آن هستیم در ضمن این کشور ورییس جمهور قبلی آن از ما در مقابل امریکا پشتیبانی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج