اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۷۵۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تعجب آقای وزیر از تلاش برای رئیس نشدن مطهری!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده مبنی بر دخالت وی در انتخابات هیات رئیسه مجلس و تلاش برای عدم رای‌آوری علی مطهری گفت که این مطلب کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده مبنی بر دخالت وی در انتخابات هیات رئیسه مجلس و تلاش برای عدم رای‌آوری علی مطهری گفت که این مطلب کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

محمود واعظی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: عده‌ای می‌گفتند که من در تلاش هستم تا آقای مطهری در انتخابات هیات رئیسه مجلس رای نیاورند و به جای ایشان آقای حاجی‌بابایی رای بیاورند.

وی با بیان اینکه این سخن بسیار عجیبی است، ادامه داد: آقای مطهری که در انتخابات برای آقای روحانی سنگ‌تمام گذاشتند و در همه جا سخنرانی کردند، یکی از رفقای قدیمی و همفکر من است و ما به یکدیگر بسیار نزدیک هستیم.

این عضو کابینه دولت یازدهم گفت: اگر کسی روابط من با آقای مطهری را بداند و همچنین بداند که چقدر آقای حاجی‌بابایی در تصویب برنامه ششم ما را اذیت کرد هیچ‌گاه چنین حرفی که دروغی بسیار عجیب و غریب است را بر زبان نمی‌آورد.

واعظی با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به عنوان دولت کوچکترین دخالتی در انتخابات هیات رئیسه مجلس نداشته‌ایم و نخواهیم داشت، اظهار کرد: فکر می‌کنیم که مجلس شورای اسلامی قوه‌ای مستقل است ضمن اینکه نمایندگان محترم مجلس برای انتخاب هیات رئیسه خود هیچگاه تحت تاثیر بنده و امثال بنده نیستند.

وی تصریح کرد: هر کسی که ادعای دخالت بنده در انتخابات هیات رئیسه مجلس را مطرح کرده دروغ گفته و این مطلب کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج