۵۵۷۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

وضعیت بازار مسکن در فصل جا به‌ جایی

پیش‌بینی می‌شود بعد از پشت سر گذاشتن دوره انتخابات و ماه مبارک رمضان، معاملات مسکن شهر تهران در فصل تابستان تکانی بخورد.

خبرگزاری ایسنا: پیش‌بینی می‌شود بعد از پشت سر گذاشتن دوره انتخابات و ماه مبارک رمضان، معاملات مسکن شهر تهران در فصل تابستان تکانی بخورد.

انتظار می‌رود بازار مسکن شهر تهران در آغاز فصل جابه‌جایی با تحرک نسبی از آمار میانگین ۱۵ هزار معامله که طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان به ثبت رسید فاصله بگیرد. با این‌که تعداد معاملات تیرماه سال قبل از ۱۵ هزار واحد فراتر نرفت، به دلیل نزدیک شدن به زمان پیش‌رونق مسکن در سال جاری این احتمال که تعداد خرید و فروش واحد مسکونی تهران به حدود ۱۷ هزار واحد برسد وجود دارد. البته بهار امسال نوسان چندانی در تعداد معاملات آپارتمان مسکونی رخ نداد و منحنی آمار نسبت به سال قبل در یک خط قرار داشت.
وضعیت بازار مسکن در فصل جا به‌ جایی

در فروردین ماه سال جاری تعداد معاملات ۸.۵ درصد کاهش، در اردیبهشت ماه ۶.۴ درصد افزایش و در خردادماه ۰.۸ درصد کاهش را نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل نشان داد. این شرایط با پیش‌بینی کارشناسان چندان تطبیق نداشت؛ چرا که عمده فعالان حوزه مسکن معتقد بودند این بخش در سه ماهه ابتدای سال جاری فاز پیش‌رونق خود را سپری می‌کند و از تیرماه وارد رونق می‌شود. با این حال آمار نشان می‌دهد زمستان سال قبل تعداد معاملات شهر تهران به ۴۵ هزار واحد رسیده و نشان می‌دهد این تعداد برای یک فصل مناسب است؛ زیرا ۴۵ هزار فقره معامله با میانگین سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ برابری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا برید بمیرید ساکت شیدکه یه مملکتی به سخره گرفتید اشک مردم مستاجرینو دراوردین الهی که به دردمردم فقیرمستاجرگرفتاربشین واین پولایی روکه بارانت ربامیخوریدخرج دوادکتربشه الهی امی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج