۵۵۷۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

همکاری دوباره مهناز افشار با کیمیایی

پولاد کیمیایی که نقش اصلی فیلم جدید مسعود کیمیایی را برعهده دارد می گوید که چند روز پیش با مهناز افشار برای ایفای یکی از نقش های اصلی به توافق رسیده اند.

همکاری دوباره مهناز افشار با کیمیایی

روزنامه تماشا: پولاد کیمیایی که نقش اصلی فیلم جدید مسعود کیمیایی را برعهده دارد به «تماشا» می گوید که چند روز پیش با مهناز افشار برای ایفای یکی از نقش های اصلی به توافق رسیده اند.

او در این باره به «تماشا» می گوید: «ما دو نقش زن مهم در فیلم «کلید شکسته» داریم که یکی از آنها به عهده مهناز افشار است و برای دیگری هم دنبال یک گزینه خوب هستیم. از ابتدا به لیلا حاتمی فکر می کردیم و خب از آنجایی که خانم حاتمی فعلا خارج از کشور هستند و درگیر مشغله های آنجا هستند کمی برای پیدا کردن بازیگر نقش دیگر باید تمرکز کنیم.دوست داریم که خانم حاتمی هم حضور داشته باشند و منتظر جواب نهایی ایشان هستیم. اما از آنجایی که الان رسما در پیش تولید به سر می بریم زمان زیادی نداریم و بیش از این نمی توانیم صبر کنیم.»

همکاری دوباره مهناز افشار با کیمیایی

کیمیایی به «تماشا» می گوید: «ما دوتا نقش زن و سه تا نقش اصلی مرد داریم که قصد داریم برای همه آنها از بازیگران درجه یک سینما استفاده کنیم. فعلا که چندتا از بازیگران خوب سینما در حال رفت و آمد هستند تا ببینیم با کدام یک به توافق می رسیم.»

اما از آنجایی که چند روز پیش شائبه هایی مبنی بر حضور مهران مدیری در «کلید شکسته» شنیده می شد از پولاد پرسیدیم که حضور مدیری منتفی شده است یا نه که او در این باره می گوید: «آقای مدیری یکی از گزینه های اصلی هستند. ایشان همیشه دوست داشتند که با پدر کار کنند و چند باری هم قرار بود این اتفاق بیفتد که در نهایت عملی نشد. مثلا برای همین کار آخر قرار بود بیایند که درگیری های ایشان در پروژه «قهوه تلخ» باعث شد این مسئله منتفی شود. مدتی پیش هم سفری برایشان پیش آمد و باید صبر کنیم و ببینیم با ایشان به توافق می رسیم یا این بار هم قسمت نمی شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج