اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۸۲۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جزئیات بیشتر درباره‌ی مدل «مینی» LG G۶

به‎نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی، به‌زودی از نسخه کوچک‎تر گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۶ خود یعنی LG G۶ رونمایی خواهد کرد. به‎تازگی، جزئیات بیشتری پیرامون ال‌جی G۶ مینی به‌دست آمده است.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: به‎نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی، به‌زودی از نسخه کوچک‎تر گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۶ خود یعنی LG G۶ رونمایی خواهد کرد. به‎تازگی، جزئیات بیشتری پیرامون ال‌جی G۶ مینی به‌دست آمده است.
جزئیات بیشتر درباره‌ی مدل «مینی» LG G6

براساس یک توئیت منتشر شده توسط اوان بلس، شرکت ال‌جی درنظر دارد تا نسخه کوچک‎تر پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود را با نام LG Q۶ روانه بازار نماید. در رابطه با این نسخه در ماه آوریل نیز، جزئیاتی منتشر شده بود. شایعه‎پرداز معروف، هم‎چنین ادعا می‏‌کند که نسخه «مینی» LG G۶ به‌تازگی با شماره مدل M۷۰۰ موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است.

گمان می‎رود که این مدل به یک نمایشگر ۵.۴ اینچی مجهز باشد که نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن، کم‎تر از ۸۰ درصد است. برای مقایسه، در گوشی ال‎جی G۶ از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی استفاده شده است که شرکت سازنده به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی اطراف آن، صفحه‎نمایش پرچم‎دار جدید خود را Full Vision می‎نامد.

ابعاد نمایشگر مانند نسخه اصلی آن، ۱۸ به ۹ خواهد بود؛ به عبارت بهتر در نسخه مینی ال‌جی G۶، ابعاد کشیده دستگاه هم‌چنان حفظ خواهد شد. با اینکه مشخصات بیشتری پیرامون ال‌جی G۶ مینی به دست نیامده است، احتمال می‌رود که مشخصات سخت‎افزاری آن با گوشی پرچم‎دار جدید ال‎جی، تا حدی مشابه باشد. این گوشی به سه گیگابایت رم مجهز شده است و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‎کند.

لازم به‌‏ذکر است که شرکت ال‎جی از چهار گیگابایت رم در گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود یعنی ال‌جی G۶ استفاده کرده است و آن‎را با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارائه می‎دهد. این گوشی، هم‎چنین از دوربین دوگانه استفاده می‎کند؛ این در حالی است که در نسخه «مینی»، دوربین دوتایی جای خود را به یک دوربین می‎دهد.

پیرامون نسخه «مینی» LG G۶ در حال‎حاضر اطلاعات بیشتری وجود ندارد. به همین جهت، هنوز مشخص نیست که آیا شرکت ال‎جی، از همان تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در این گوشی استفاده خواهد کرد یا چیپ‎ست مذکور را با یک تراشه میان‌رده کوالکام جایگزین می‎کند.

در پایان، باید اشاره کرد که شرکت ال‏جی از پسوند «مینی» برای نام‌گذاری نسخه کوچک‎تر گوشی‎های پرچم‎دار خود از زمان LG G۲ استفاده نکرده است و بدیهی به‎نظر می‎رسد که نام نهایی این مدل، LG G۶ Mini نباشد. هنوز زمان مشخصی برای عرضه LG Q۶ اعلام نشده است و باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر پیرامون مدل «مینی» پرچم‎دار ۲۰۱۷ شرکت ال‎جی که در اوایل سال جاری میلادی عرضه شد، باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج