adexo3
۵۵۹۱۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طرح مقابله با اقدامات آمریکا در کمیسیون امنیت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

نقوی حسینی گفت: در ابتدای جلسه نوریان گزارشی از سفر خود همراه با وزیر امور خارجه به سه کشور آفریقایی ارائه کرد و سرکار خانم چنارانی نیز گزارشی از سفر کمیسیون به استان خراسان رضوی ارائه داد و در ادامه جلسه، بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح با حضور طلایی‌نیک معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بررسی شد.

وی افزود: همچنین در ادامه جلسه لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از اصلاحات پیشنهادی، هر دو لایحه به تصویب رسید.

نقوی حسینی همچنین بیان کرد: در پایان جلسه امروز طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا» مورد بحث قرار گرفت. طرح مذکور دارای ۲۳ ماده است و تقریبا تمام فعالیت‌های تروریستی، حمایت از تروریسم و ضد حقوق بشر آمریکا را در بر می‌گیرد. در این طرح مجازات‌هایی در نظر گرفته شده و همچنین حمایت از ایرانیان و شهروندان ایرانی که در هر جای دنیا از اقدامات آمریکا خسارت دیده باشند در آن مطرح شده است. در یکی دیگر از مواد حمایت از فعالیت‌های وزارت دفاع و فعالیت‌های ضدتروریستی سپاه قدس با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومان صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: اعضای کمیسیون نقطه نظرات خویش را راجع به موضوع مذکور عنوان نمودند و قرار شد کمیسیون تا زمان ارائه طرح به هیات رییسه جلسه در این زمینه جلسه داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج