adexo3
۵۴۶۵۷۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نقوی حسینی :

جمهوری اسلامی، بینی تروریسم را به خاک مالید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:دلیل این که تاکنون داعش نتوانست در ایران عملیات تروریستی داشته باشد این است که جمهوری اسلامی ایران از توان بالای امنیتی و نظامی برخوردار است و بسیاری را در نطفه خفه کرد.

خبرگزاری ایلنا: سید حسن نقوی حسینی در برنامه شبکه خبر با موضوع بررسی ابعاد حوادث تروریستی ۱۲ رمضان گفت: در جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۷ هزار نفر قربانی تروریسم داریم و شاهد هستیم که از گروه‌های کوچک مانند ریگی تا مجاهدین و داعش به اقدامات تروریستی دست زدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: پشت تمام این گروه‌های تروریستی آمریکایی‌ها هستند؛ و وقتی ترامپ به منطقه آمد به کدام کشور رفت؟ این خیلی مفتضحانه است که آمریکای مدعی دموکراسی و آزادی به عربستان می‌رود که بویی از دموکراسی نبرده است.

نقوی حسینی با اشاره به عبارت "داعش بین المللی" گفت: این عبارت بسیار با مسما است و آمریکایی‌ها داعش بین المللی هستند و قربانیان تررویسم در دنیا، قربانی تروریسم دولتی آمریکا شدند.

او درباره راهکار اساسی برای مبارزه با داعش منطقه‌ای و جهانی گفت: طراحی عملیات تروریستی در کشور ما تعدد بسیار بالایی دارد که در بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های داعش تاکید شده که هدف ما ایران است و ایران را به عنوان هدف عملیاتی خود اعلام می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد، گفت: به این دلیل مورد هدف تروریسم قرار گرفته‌ایم که سال‌هاست نتوانستند از مرزها و استان‌های مختلف وارد کشور شوند بنابراین برای آنها عقده شده بود که چرا نمی‌توانند در ایران عملیاتی انجام دهند اما در در اروپا لندن پاریس موفق شدند اما در برابر ایران ناموفق هستند.

نماینده ورامین دامه داد: دلیل این که نتوانستند در ایران عملیات تروریستی داشته باشند این است که جمهوری اسلامی ایران از توان بالای امنیتی و نظامی برخوردار است و بسیاری را در نطفه خفه کرده‌ایم.

او در بیان هدف عملیات تروریستی در ایران گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی بینی آنها را در سوریه و عراق به خاک مالید، از جایی وارد شدند که بگویند بالاخره به ایران راه پیدا کردند.

حسینی با اشاره به عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی گفت: آنها مسیری را انتخاب کردند که مسیر عبور مردم است و با توجه به‌اینکه در آنجا مردم با ساک و کیف می‌آیند که با نمایندگان خود ملاقات داشته‌باشند چندان نمی‌توانیم بگیر و ببند داشته باشیم و البته تروریست‌ها تنها توانستند به ساختمان اداری مجلس نفوذ پیدا کنند.

او تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی داریم و مسلط به عملکرد آنها هستیم. اکنون عقبه مهاجمان شناسایی و برخی بازداشت شده‌اند .

حسینی با اشاره به توصیف رئیس مجلس به عنوان اینکه آمریکا داعش بین المللی است، اظهار داشت: آمریکا، آل سعود به اتفاق رژیم صهیونیستی به د نبال هدف اصلی خود مبنی بر چپاول ملت، منافع و منابع منطقه هستند و از تروریسم به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف استفاده می‌کنندو آمریکایی‌ها همه جا را منافع خود می‌دانند لذا اگر عده‌ای به قطب جنوب هم بروند و فعالیت کنند آمریکا آنجا حاضر شده و ادعای منافع می‌کند.

نماینده ورامین با بیان اینکه مردم آگاه باشند اگر امروز در سوریه نجنگیم باید در مرزهای خود مبارزه کنیم،گفت: عراق خاکریز ما است تا بتوانیم از کشور دفاع کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اقدامات آمریکا در منطقه گفت: به نام دموکراسی و آزادی مردم را در سوریه و عراق قتل عام کردند اما استراتژی جمهوری اسلامی این است که مردم باید برای سوریه و عراق خودشان تعیین تکلیف کنند اما آمریکا هر مانعی را از سر راه به هر شکل ممکن می‌خواهد بردارد یکی را متهم به فعالیت‌های موشکی، سلاح هسته‌ای می‌کند و یا اینکه با صدور قطعنامه مانع فعالیت کشورها می‌شود و به هر وسیله‌ای می‌خواهد منافع خود را تامین کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      تعجب میکنم که چرا امریکا همین حرفهای بیهوده حقوق بشری که درمورد ما میگه چطور حتی یکبار درمورد عربستان نمیگه.عربستانی که حتی زنها نمیتونن رانندگی کنن و رای بدن و هزاران داستان دیگه

    • بدون نام

      امنیت رو بیشتر کنید که به این راحتی به تهران نرسن
      لطفا خودمونو گول نزنیم
      واقعا خیلی راحت این ها خودشونو رسوندن به داخل مجلس
      حالا اونجا همیشه امنیتیه اگه میرفتن یه جای شلوغ که هیچ بررسی نمیشه چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج