adexo3
۵۵۹۷۸۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

احداث ۸ سینما و یک سالن تئاتر در باغ کتاب تهران

مدیرعامل باغ کتاب تهران به احداث باشگاه‌های آموزشی و آکادمیک در این مجموعه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مدرک دیگر کارساز نیست از احداث باشگاه رباتیک، نجوم و آموزش فرهنگ علوم قرآنی نام برد.

خبرگزاری تسنیم: سید مجید حسینی در آیین افتتاح باغ کتاب تهران که ساعتی قبل برگزار شد به تشریح برخی خدمات فرهنگی و هنری و علمی ارائه شده در این باغ اشاره کرد.

به گفته حسینی در باغ کتاب تهران ۲ مجموعه جهت فعالیت‌های علمی برای کودکان ۸ تا ۱۲ ساله و همچنین ۱۲ تا ۱۸ ساله، اختصاص یافته است. نوجوانان در این خانه علم می‌توانند به برخی فعالیت‌های مبتنی بر علوم فیزیک، شیمی،‌مکانیک و زیست بپردازند.

همچنین وی به احداث باشگاه‌های آموزشی و آکادمیک در این مجموعه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مدرک دیگر کارساز نیست از احداث باشگاه رباتیک، نجوم و آموزش فرهنگ علوم قرآنی نام برد.

مدیرعامل باغ کتاب تهران همچنین گفت: بزرگترین کتابفروشی جهان با زیربنای ۱۴ هزار متر مربع و مشتمل بر کتاب‌های بزرگسالان و کودک و نوجوانان در باغ کتاب تهران راه‌اندازی شده است. از دیگر بخش‌های این مجموعه فرهنگی می‌توان به گالری ۱۷۰۰ متری آن اشاره کرد.

به گفته حسینی بزرگترین بام سبز ایران به مساحت ۲۳ هزار متر مربع برای تفریح و فرهنگ‌سازی مخاطبان در باغ‌ کتاب تهران ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی و احداث ۸ سالن سینما و یک سالن تئاتر در باغ کتاب تهران اشاره کرد که سالن‌های سینما قادر به نمایش فیلم برای ۳۰ تا ۴۰۰ نفر هستند.

مدیرعامل باغ کتاب تهران همچنین تاکید کرد: امروز فضایی را افتتاح می‌کنیم که نشان دهد در کشور استعدادهایی وجود دارد که فضایی برای ایجاد خلاقیت را برای ما تامین می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب یک کلمه نوشته نشده این باغ کتاب کجا واقع شده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج