۵۶۳۰۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کمک ۱۵۰۰ تومانی خیرین سلامت

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: طی سال گذشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان کمک توسط خیرین در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و توسعه حوزه سلامت پرداخت شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: طی سال گذشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان کمک توسط خیرین در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و توسعه حوزه سلامت پرداخت شد.

محمد هادی ایازی امروز در جمع خبرنگاران افزود: طی سال ۹۴ هزار میلیارد تومان هزینه مشارکت خیرین در رشد زیرساخت‌های حوزه سلامت را شاهد بودیم و روزبه روز بر مشارکت مردم در کار خیر و توسعه زیرساخت‌های سلامت افزوده می‌شود.

وی در ادامه اظهارکرد: با رویکرد سلامت جامعه‌محور به دنبال آن هستیم که از ظرفیت‌های این حوزه برای رشد و توسعه سلامت جامعه بهره‌گیری مناسب شود.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: ۶۲۰ سازمان مردم‌نهاد و ۸۷۰ خیریه سلامت را مورد حمایت قرار داده‌ایم و این نیز شکل دیگری از مشارکت‌های مردمی است .

ایازی تصریح کرد: در اسفندماه سال گذشته اولین مجمع سلامت کشور با حضور رئیس‌جمهور و مسئولان کشوری و نهادها برگزار شد و ما به دنبال این هستیم که مشارکت مردم و دستگاه‌ها را در حوزه سلامت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ابتدا این کار در مقیاس ملی صورت گرفت،گفت: رئیس جمهوری بر تشکیل مجمع‌های استانی و شهرستانی تاکید کرد.

معاون اموراجتماعی وزیر بهداشت افزود: در مجمع استانی باید سیمای سلامت استان توسط دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها ارائه شود. در مجمع استانی سلامت به دنبال این هستیم که از ظرفیت‌های مختلف به نحو مطلوب در راستای تحقق و توسعه سلامت در جامعه بهره‌گیری لازم انجام شود .

ایازی با اشاره به برگزاری مجمع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجمع استانی سلامت در چهار استان برگزار شده است و شکل‌گیری مجمع شهرستانی در این استان‌ها نیز باید محقق شود.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد موضوعات سلامت در بخش مدیریت نظام سلامت و ۷۵ درصد آن متعلق به سایر دستگاه‌هاست،گفت: همکاری و توجه تمامی دستگاه‌ها در رشد و پیشرفت سلامت جامعه نیاز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج