adexo3
۵۶۳۱۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پشیمانی مک کین از رأی دادن به تیلرسون

سناتور مک‌کین پس از انتشار سخنان جدید وزیر خارجه کشورش در خصوص احتمال اشتباه بودن موضع آمریکا در قبال سوریه، گفته که گاهی اوقات از دادن رأی اعتماد به چنین شخصی، احساس پشیمانی می‌کند.

خبرگزاری فارس: «جان مک‌کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا و از چهره‌های شاخص جمهوری‌خواهان، پس از اظهارنظر «رکس تیلرسون» وزیر خارجه این کشور در خصوص احتمال اشتباه بودن موضع واشنگتن در قبال سوریه، از دادن رأی اعتماد به وی اظهار تأسف کرد.

وزیر خارجه آمریکا گفته است «شاید رویکرد روسیه در قبال سوریه درست بوده و رویکرد ما غلط.»

مک‌کین ابتدا به تعریف شرایط سوریه از دیدگاه خود پرداخت و در مذمت روس‌ها گفت: «من به سوریه رفته‌ام و می‌دانم که کشتار یعنی چه؛ می‌دانم که روس‌ها از تصمیم بشار اسد برای حمله شیمیایی مطلع بوده‌اند.»

وی سپس به روزهای بررسی ترکیب کابینه ترامپ در سنا پرداخت و گفت: «با خودم کلنجار رفتم که آیا به تیلرسون رأی اعتماد بدهم یا نه؛ نه اینکه من پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگ وی را تحسین نکنم؛ مشکل با چیزهایی است که گفته است.»

مک‌کین گفت: «او از اصول بنیادین آمریکا که مبتنی صیانت از آزادی است، عدول کرده است. برخی مواقع تأسف می‌خورم که چرا به تیلرسون رأی اعتماد دادم.»

این سناتور ارشد جمهوری‌خواه، پس از اظهار تأسف از رأی اعتمادی که سنا به تیلرسون داده، نظر مشابه خود در خصوص رأی مردم آمریکا به ترامپ را رسانه‌ای کرد.

مک‌کین گفت: «ولی هنوز از انتخاب مردم شوکه هستم که این رئیس‌جمهور را انتخاب کردند ولی او باید بتواند افراد تیم خودش را خودش انتخاب کند.»

جان مک‌کین به سابقه خود در همراهی با کابینه منتخب روسای‌جمهور آمریکا پرداخت و گفت: «وقتی باراک اوباما در سال ۲۰۰۸ رأی آورد هم من به تیم او رأی دادم چون فکر می‌کردم او باید بتواند تیم خودش را داشته باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج