adexo3
۵۶۴۱۳۴
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

تابوشکنی اروپا مقابل آمریکا بر سر ایران

حسین امیری خامکانی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در مورد دلیل مخالفت مخالفان دولت با قرار داد نفتی با توتال گفت: منتقدان دولت تلاش‌های آمریکا برای تحریم‌های جدید علیه ایران سندی بر شکست برجام است. در میان تلاش‌‎های آمریکا دولت توانست قرار دادی خوبی با شرکت توتال و طرف‌های دیگر ببند که این قرار داد خود حرکت مثبتی در مقابل آمریکا و تلاش‌های این کشور برای تحریم ایران بود.

عصر ایران: حسین امیری خامکانی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در مورد دلیل مخالفت مخالفان دولت با قرار داد نفتی با توتال گفت: منتقدان دولت تلاش‌های آمریکا برای تحریم‌های جدید علیه ایران سندی بر شکست برجام است. در میان تلاش‌‎های آمریکا دولت توانست قرار دادی خوبی با شرکت توتال و طرف‌های دیگر ببند که این قرار داد خود حرکت مثبتی در مقابل آمریکا و تلاش‌های این کشور برای تحریم ایران بود.

نماینده مردم زرند کرمان در خانه ملت با بیان اینکه قرار داد توتال و ایران به نوعی تابوشکنی کشورهای اروپایی مقابل آمریکا بود ادامه داد: معلوم نبود که ما باید تا کی و چه میزان هزینه می‌کردیم که شرکت‌های بزرگ و کشورهای اروپایی را وادار می‌‍کردیم که مقابل آمریکا تسلیم نشوند و تحریم‌ها را زیر پا بگذارند که خوشبختانه این اتفاق با قرارداد توتال افتاد.

امیری خامکانی بیان کرد: همه ما قبول داریم که در توسعه صنعت نفت نیاز به سرمایه گذاری خارجی به دلیل محدود بودن منابع داخلی داریم که این کار در حال انجام است و در چارچوب راهکاری بوده است که دوسال است در دولت برای آن تلاش شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی نیز بر این قرارداد‌ها و اجرای آن نظارت خواهند داشت و هر جای کار که مشاهده شود اجرای آن‌ها با منافع ملی درتقابل است به مجلس اطلاع می‌دهند.

این عضو کمیسیون انرژی با تاکید براینکه منافع این قرارداد برای نظام بسیار زیاد است گفت: قطعا با بستن اینگونه قرارداد‌ها راه برای سرمایه گذاری سایر شرکت‌های خارجی در بخش‌های غیر نفتی در کشور نیز باز می‌شود. خیلی از شرکت‌های دیگر در بخش‌های مختلف منتظر بودند که شرکت‌های بزرگ تهدیدهای آمریکا را زیرپا بگذارند که با تابوشکنی توتال این ترس برای آن‌ها نیز ریخت و ازاین به بعد شاهد سرمایه گذاری این شرکت هانیز خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست

    • بدون نام

      روزی شرکت نفت انگلیس را بیرون کردیم و خوشحال شدیم و روز بعد امریکاییها را وبازهم خوشحال و امروز شرکتی درابعاد کوچکتر از فرانسه را خواهش میکنیم بیاید و باز خوشحال....
      دنیای امروز واژه ها را معانی جدیدی داده مثلا استقلال.
      استقلال این نیست که هرچه از دهنت در بیاید بگویی.
      امروزه همه چیز نسبی شده .حتی استقلال ما دیر هوش امدیم
      زمان امیر کبیر میشد و نکردیم مصدق هم خواست اما نشد

    • بدون نام

      مگه برای اینکه توتاا به ایران بیاد کم هزینه شده .شهدای هسته ای بتون ریزی و.....‌.‌‌...... روزی که امریکا ارده کند توتال ایران ترک میکنه فرانسه در طرفداری با اسراییل و دشمنی با ایران سابقه طولانی دارد خیلی از قطعنامه های که بر علیه تحریمهای ایران در شورای امنیت به پایان رسید با پیشنویس وارائه فرانسه بود قراداد توتال با ایران یک بازیه اگر برنامه ها فتنه هاشون در ایران جواب داد توتال در ایرا ن خواهد ماند ولی اگر شکست بخورند به بهانه حقوق بشری ایران ترک خواهند کرد صبر کنید ببینید همه اینها بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج