adexo3
۵۶۵۱۳۶
۸ نظر
۵۰۸۷
۸ نظر
۵۰۸۷
پ

ردپای قاتل «آتنا» در سومین قتل‌

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: احتمال ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل نیز وجود دارد و ما در پرونده قضایی "آتنا اصلانی" با یک قاتل سریالی مواجه هستیم.

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: احتمال ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل نیز وجود دارد و ما در پرونده قضایی "آتنا اصلانی" با یک قاتل سریالی مواجه هستیم.

سید عبدالله طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قضائی آتنا اصلانی در پارس‌آباد اظهار داشت: ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل که مربوط به یک زن 30 ساله در سال 93 بوده نیز دیده می‌شود که هم‌اکنون تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که قاتل آتنا در این پرونده واقعا نقش داشته که به همین دلیل نیاز است که تا پایان تحقیقات نتایج مورد بررسی قرار داده شود.

وی افزود: شمار پرونده‌هایی که احتمال می رود با توجه به نحوه قتل، قاتل آتنا در آن‌ها نقش داشته باشد به سه پرونده می‌رسد که یکی از پرونده‌هایی که احتمال می‌رود ردپای شیطان پارس‌آباد در آن وجود داشته باشد مربوط به جسد سوخته یک زن در محله شهرک فجر پارس‌آباد است که در نزدیکی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کشف شده بود و بررسی این پرونده در سال ۹۳ توسط دادستان وقت پارس‌آباد، رحیم گلزاده انجام شده و مصاحبه‌هایی نیز در این زمینه با وی انجام شده بود.

ردپای قاتل «آتنا» در سومین قتل‌

طبق مصاحبه‌های انجام یافته با دادستان وقت پارس‌آباد سریعا پس از گزارش موضوع مبنی بر یافتن یک زن کلاملا سوخته شده ماموران آگاهی پارس‌آباد سر صحنه حضور یافتند و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که این جسد بدون سر بوده و به طور کامل سوخته است که پس از آن ماموران آگاهی پارس‌آباد، تشخیص هویت این جنازه و نیز شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت را در دستور کار قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب سابق پارس‌آباد بیان کرد: به منظور بررسی‌های بعدی، این جسد سوخته و بدون سر، با هماهنگی و دستور مقام قضائی تحویل پزشکی قانونی منطقه شد و پس از بررسی‌های انجام یافته مشخص شد که این جنازه در حالی که حدود یک هفته قبل در داخل گونی در شهرک فجر رها شده بود، بعد از مرگ سوخته است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در این شهرستان نیز هیچ مفقودی در آن برهه زمانی و تا اکنون اعلام نشده و شکایتی نیز در این خصوص وجود ندارد احتمال این‌که جنازه متعلق به فرد غیربومی باشد بسیار محتمل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این افرادی که دست به قتلهای سریالی مسزنند بدون شک در دوران کودکی و نوجوانی اقدام به خشونت علیه حیوانات کرده بودند که بعدها این حیوان آزاری زمینه ی وقوع تجاوز و قتلهای سریالی میشود مثل مورد بیجه در سال ۹۳ و یا خفاش شب در دهه ۷۰
      به این دلیل است که در کشورهای متمدن،خشونت و‌آزار حیوانات جرم محسوب میشود و پیگیری قانونی دارد،تا جلوی چنین فجایعی گرفته شود اما متاسفانه در کشور ما‌بعلت فقر فرهنگی،هرگاه صحبت از حقوق حیوانات یا کودکان میشود،با تمسخر همراه میشویم!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجاست که اهمیت وزارت آموزش پرورش و سیاست های مسئولینش پررنگتر میشه

    • ملیسا

      من از اعدام آدمها متنفرم ولی امروز با دیدن این عکس ها میگم گاهی اعدام واسه امثال تو کم اخه چه چیزی در آون بچه باعث شد که تو بتونی بکشیش چرا مادر پدر ها آنقدر بی خیال هستند آدم تو این زمونه نباید به چشمش هم اعتماد کنه چه برسه به اینکه بچه ها رو تنها بیرون بفرستید به خدا من فکر میکردم که من مریضم اما الان میبینم که واقعا بابا من کار درست رو انجام می دم اخه دختر یا پسر رو آدم تو این سن حتی تا دم در هم نباید تنها بفرستی امثال ستایش و این دختر قربانی هوس رانی ی آدم بی وجدان و بی خیالی خانواده میشن خدایا خودت ظهور کن بنده هات دست شیطان رو از پشت بستند

    • بدون نام

      کاربر ملیسا .نمیشه که بچه رو با اسکورت فرستاد بیرون که . جامعه ای که فکرش مریض باشه از این بهتر نمیشه

    • بدون نام

      باید همچین مواردی را به صورت کامل در مطبوعات و تلویزیون بدون سانسور مطرح شود تا مردم در جریان باشند و مراقب خانواده خود

    • بدون نام

      @ 2:56
      پس چرا با این وجود قاتلین سریالی کشورای متمدن بسیار وحشتناک تر از نوع ایرانی شون هستند؟ البته که حیوان آزاری باید جرم محسوب بشه شاید بشه تا حدی جلوی خشونت را گرفت ولی متاسفانه بعضی از این افراد در ظاهر کاملا نرمال به نظر می رسند و کسی فکرشم نمی کنه با چنین جانی خطرناکی سروکار داره نمونه ش تد باندی

    • بدون نام

      اعدام یه کادو خیلی خوبه واسه اون کثیف باید هرروز شکنجش دادحیوان حرومزاده رو

    • بدون نام

      چه همه قتل میشه در ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج