adexo3
۵۶۵۵۰۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بزرگترین کلاهبرداری تاریخ نظام پزشکی آمریکا

دادستان کل آمریکا از اعلام جرم علیه ۴۱۲ نفر از پرسنل نظام پزشکی برای کلاهبرداری از موسسات بیمه به مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار و همچنین علیه ۱۲۰ نفر که در تجویز غیرمجاز و توزیع داروهای مخدر نقش داشتند، خبر داد.

ایرنا: دادستان کل آمریکا از اعلام جرم علیه ۴۱۲ نفر از پرسنل نظام پزشکی برای کلاهبرداری از موسسات بیمه به مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار و همچنین علیه ۱۲۰ نفر که در تجویز غیرمجاز و توزیع داروهای مخدر نقش داشتند، خبر داد.

به نقل از تارنمای خبری «یو اس ای تودی»، مقام های قضایی آمریکا در حالی این خبر را منتشر کردند که سوء مصرف داروهای مخدر در آمریکا به یک اپدمی تبدیل شده است.

براساس گزارش این تارنما، سال گذشته مصرف بیش از حد دارو که بیشتر داروی مخدر بوده به مرگ ۵۹ هزار نفر در آمریکا منجر شده است و به گفته «جف سشنز» دادستان کل آمریکا این عدد امسال از ۶۰ هزار نفر نیز تجاوز خواهد کرد.

سوء مصرف داروهای مخدر در آمریکا اغلب به اعتیاد به جایگزین های ارزانتر اما مهلک مثل هروئین و فنتانیل ختم می شود.

سشنز این پرونده را که در مجموع ۵۳۲ پزشک، پرستار، داروساز، افراد وابسته با موسسات درمان اعتیاد و داروخانه ها در آن دخیل بوده اند، بزرگترین کلاهبرداری در نظام سلامت آمریکا و همچنین در جرم های مرتبط با داروهای مخدر توصیف کرد.

به نوشته یو اس ای تودی، در میان افراد دخیل در این پرونده، یک پزشک متهم به دادن 12 هزار نسخه داروی مخدر است که این مقدار دارو برای 2 میلیون دوز استفاده غیرمجاز کافی است.

«اندرو مک کیب» رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) گفت: داروهای مخدر تجویز شده از سوی برخی پزشکان از میزان تجویز شده در همه بیمارستان ها نیز بیشتر بوده است.
به گفته مقام های آمریکایی، در موردی دیگر از این پرونده ۶ پزشک در ایالت میشیگان با تجویز داروی مخدر برای بیمارانی که نیاز به چنین داروهایی نداشتند، ۱۶۴ میلیون دلار از بیمه گرفته اند و بخشی از این داروها دوباره در خیابان به معتادان فروخته شده است.

همچنین در این ایالت 32 نفر متهم به پولشویی به مبلغ 218 میلیون دلار شده اند.

در فلوریدای جنوبی که بیشترین تعداد متهمان را دارد، ۱۴۱میلیون دلار با نسخه های جعلی از موسسات درمان خانگی، خدمات سلامت روانی و داروخانه ها دریافت شده است.

یک موسسه درمان اعتیاد در فلوریدا نیز اقدام به استخدام معتادان برای تجویز بیش از حد دارو کرده و در ازای همکاری به آنان بلیت هواپیما و کلوپ های تفریحی و یا موارد دیگر می داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب موزی هایی این امریکاییها هستن..پس تو خارج هم مثل ایران اعصابشون ضعیفه با اینکه امکانات اونا هزار برابر ایرانیاست.

    • مهدی

      اینجور کاها تومملکت ما قدیمی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج