adexo3
۵۷۲۰۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«آرماندو» یکی از گزینه های نوروز ۹۷

تصویربرداری سریال «آرماندو» تا دو هفته دیگر به پایان می رسد.

روزنامه بانی فیلم: تصویربرداری سریال «آرماندو» تا دو هفته دیگر به پایان می رسد.
سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی این روزها در لوکیشن های مختلفی چون: بیمارستان، پمپ بنزین و کلانتری ادامه دارد و یکی از گزینه های نوروز ۹۷ است.
ایرج محمدی در این باره به ما گفت: طبق مذاکراتی که با مدیر شبکه داشتیم، این مجموعه یکی از گزینه های نوروز ۹۷ خواهد بود.وی ادامه داد: به روزهای پایانی تصویربرداری سریال نزدیک می شویم و طبق برنامه ریزی های انجام شده اگر با مشکلی روبرو نشویم، تا دو هفته دیگر تصویربرداری به پایان می رسد.
«آرماندو» یکی از گزینه های نوروز 97
وی افزود: این روزها بازیگرانی چون: حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی و محمدرضا هدایتی مقابل دوربین هستند تا سکانس های باقی مانده را ضبط کنند.
همچنین پس از ضبط سکانس ها در این لوکیشن هایی که نام بردم، شهرک غزالی آخرین لوکیشن این مجموعه است که در پایان گروه در این لوکیشن مستقر خواهند شد.
خواننده تیتراژ هنوز مشخص نشده است. گزینه هایی در این زمینه داریم که تا یکی دو هفته آینده به نتیجه می رسیم.
فیلمنامه این سریال به صورت رج زنی تصویربرداری می شود و تاکنون ضبط در لوکیشن هایی در بیمارستان مهرشهر کرج، میرداماد (منزل الیکا عبدالرزاقی یکی از شخصیت ها) و … انجام شده است. البته بخش اعظم لوکیشن های این سریال در شهرک غزالی است. سریال «آرمان‌دو» درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می‌کند و فضای کمدی دارد و حمیدرضا آذرنگ نقش این شخصیت را با نام آرمان بازی می کند.
عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: امیر طاهری، عباس نعمتی، صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، گروه کارگردانی: جواد گنجی، منشی صحنه: گل کوشان، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: امین عابدی، طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سیما بابایی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، بازیگران: حمید آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکاعبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی، سیامک مردانه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج