اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۳۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جدیدترین آمار ازدواج در کشور

دیر کل دفتر اطلاعات وآمار جمعیتی سازمان ثبت احوال آخرین آمار ازدواج و طلاق را در کشور اعلام کرد و گفت: آمار ازدواج مردان بالای ۳۵ سال و زنان بالای۳۰ سال طی سالهای اخیر دو برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر: مدیر کل دفتر اطلاعات وآمار جمعیتی سازمان ثبت احوال آخرین آمار ازدواج و طلاق را در کشور اعلام کرد و گفت: آمار ازدواج مردان بالای ۳۵ سال و زنان بالای۳۰ سال طی سالهای اخیر دو برابر افزایش یافته است.

علی اکبر محزون به آخرین آمارهای جمعیتی اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آمارهای جمع آوری شده در سال گذشته، ۸۳۱ هزار و ۶۷۰ ازدواج در پايگاه اطلاعات جمعيت کشور به ثبت رسیده است.

وی گفت: آخرين آمارهاي جمعيتي در زمينه ثبت واقعه ازدواج نشان مي‌دهد که در سال ۹۱، ۸۳۱ هزار و ۶۷۰ ازدواج به ثبت رسيده است و مردان گروه سني ۲۰ تا ۲۴ ساله با ۳۱۲ هزار و ۴۹۸ واقعه و زنان با همین سن با ۲۷۵ هزار و ۸۷۳ واقعه ازدواج بيشترين آمار ازدواج زوجين را به خود اختصاص داده اند.

به گفته وی، اما سهم ازدواج‌هاي بالاي ۳۵ سال براي مردان و ازدواج‌هاي بالاي ۳۰ سال براي زنان در آمارهاي سال‌هاي اخير همچنان رو به افزايش است بطوریکه سهم ازدواج‌هاي بالاي ۳۰ سال براي زنان از ۱۰.۵ درصد در سال ۹۰ به ۱۱.۲ درصد در سال ۹۱ افزايش يافته و سهم ازدواج‌هاي بالاي ۳۵ سال براي مردان نيز از ۸.۶ درصد در سال ۹۰ به ۸.۸ درصد در سال ۹۱ افزايش يافته است.

مدیر کل دفتر اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال تاکید کرد: براساس آمارهای موجود در سال ۸۴ سهم ازدواج‌هاي بالاي ۳۵ سال براي مردان ۶.۷ درصد و ازدواج‌هاي بالاي ۳۰ سال براي زنان ۶.۳ درصد بوده که اين ارقام از افزايش حدود دو برابري سهم ازدواج‌هاي در سنين بالا در فاصله سال‌هاي ۸۴ تا ۹۱ حکايت دارد.

محزون به روز جهانی جمعیت اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان ثبت احوال نيز در سال جاري همگام با ساير دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط از جمله وزارت بهداشت، نسبت به برگزاري مراسم روز جهاني جمعيت اقدام خواهد کرد که در اين زمينه تمامي ادارات کل و ادارات ثبت احوال سراسر کشور در اين امر مهم برنامه‌هاي مفيد و ارزنده‌اي را به اجرا خواهند گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج