adexo3
۵۷۴۷۶۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دریافت پول توسط پارکبان ها غیرقانونی است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه نظام پارکبان مشمول درآمد غیرقانونی است، گفت: شهروندان ریالی را بابت پارک نباید به پارکبان ها پرداخت کنند.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه نظام پارکبان مشمول درآمد غیرقانونی است، گفت: شهروندان ریالی را بابت پارک نباید به پارکبان ها پرداخت کنند.
اقبال شاکری در جریان سیصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: حدود ۱۰۰ هزار پارکینگ حاشیه ای در شهر تهران شناسایی شده که از این تعداد ۱۵ هزار پارکینگ تحت پوشش کنترل مکانیزه قرار دارند.

وی تصریح کرد: به زودی نیز ۱۲ هزار پارکینگ تحت کنترل الکترونیکی قرار خواهند گرفت، اما مشکلی که در این بخش وجود دارد این است که پارکینگ های حاشیه ای تبدیل به پارکینگ های اختصاصی مغازه داران، نهادها و برخی ارگان ها شده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از فعالیت پارکبان ها در شهر تهران اظهار کرد: دریافت پول توسط پارکبان ها غیرقانونی است و شهروندان نباید به هیچ وجه به این افراد پولی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه نظام پارکبان مشمول درآمد غیرقانونی است از شهرداری و پلیس راهور خواست هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.

شاکری همچنین با اشاره به مبلغ پرداختی جهت پارک در شهر تهران به صورت الکترونیکی و مکانیزه بیان کرد: باید انگیزه ای ایجاد کنیم تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بخش ورود کنند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی نیم ساعت پارکینگ های حاشیه ای رایگان است و بعد از این زمان طبق تعرفه از شهروندان پول دریافت می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای خداااااااااااااااااااااااااااااااا
      چندین و چند ساله که یک مشت آدم یک دست لباس تنشون میکنند و از صبح علی الطلوع تا آخر شب( ساعت 10 شب )‌از مردم پول میگیرند که اکثرا هم قبض رسمی بابت این پول پارو کردن به مردم داده نمیشه ان وقت تازه این آقا از خواب بیدار شده که ...... ای بابا بیایین ببینین که چه پولهای غیر قانونی داره از مردم گرفته میشه.
      به گمانم ایشان با یکی از این پارکبان ها بر سر ندادن پول دعوایش شده که تازه بعد از این همه سال شروع به زیر آب زدن انها کرده.

    • رضا

      سلام وقتی با پارکبان مأمور محترم راهنمایی و رانندگی هم هست (نمونه در شهر مشهد) و اگه پول پارک را پرداخت نکنیم جریمه میکنن تکلیف چیه.به این مورد رسیدگی شود.

    • بدون نام

      تو که هی حرف میزنی قانونی نیست بیا جمع کن شعار نده اگر با انها درگیر شویم تو که حرف میزنی حمایت می کنی یا باید راه دادسرا ها را پیش گیریم بعلت ضرب وشتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج