۵۷۷۳۶۲
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

آخرین جزئیات از فیلم سینمایی «سلام بمبئی۲»

کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) تاکید کرد این اثر سینمایی تنها ۲ بازیگر ایرانی دارد و همه سکانس های آن در هندوستان فیلمبرداری می شود.

خبرگزاری مهر: کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) تاکید کرد این اثر سینمایی تنها ۲ بازیگر ایرانی دارد و همه سکانس های آن در هندوستان فیلمبرداری می شود.

قربان محمدپور کارگردان سینما با اشاره به آخرین اخبار درباره فیلم «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) گفت: مدتی پیش پروانه ساخت این فیلم در ایران صادر شد و در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه هستم و فکر می کنم تا یک هفته دیگر بازنویسی آن به پایان می رسد.

وی ادامه داد: بعد از پایان بازنویسی به هندوستان سفر می کنم تا با تهیه کننده فیلم و چند بازیگر هندی ملاقات کنم و قراردادهای مورد نظر را ببندم. بعد از آن به ایران باز می گردم تا با هنرمندان مورد نظر خود قرارداد ببندم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: زمان فیلمبرداری «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) هنوز مشخص نیست و همه چیز بستگی به این دارد که دولت هند مجوزهای ساخت این فیلم را صادر کند تا زمان فیلمبرداری مشخص شود چرا که برای ساخت فیلم در بالیوود حتما نیازمند دریافت پروانه ساخت هستیم.

وی ادامه داد: عوامل ایرانی پشت دوربین تا حدودی مشخص شده است و قرار است ۲ بازیگر اصلی مرد ایرانی نیز در این فیلم حضور داشته باشند. البته تاکید می کنم که قرار نیست مانند «سلام بمبئی۱» از بازیگر-خواننده استفاده کنیم و بی شک دو هنرمند مرد ایرانی این پروژه از بازیگران شناخته شده مرد سینمای ایران هستند.

کارگردان فیلم سینمایی «زبان مادری» توضیح داد: با توجه به اینکه تمام این پروژه در هندوستان جلوی دوربین می رود از موسیقی هندی استفاده می کنیم.

محمدپور در پایان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تریلر فیلم سینمایی «سلام بمبئی۱» ۱۲ آگوست در هندوستان رونمایی می شود و زمان اکران آن ۲۶ آگوست در نظر گرفته شده است.

«دختر شیطان» داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرناز

      سلام بمبئی 1 که خیلی چرت بود...
      نقدی که میشه کرد اینه که کارگردان و بازیگران نتونسته بودن عشق بین دو نفر رو به خوبی نشون بدن و همچنین داستان این فیلم یک داستان پیش پا افتاده بود..

    • مریم

      آقای محمدپور امیدوارم نقشی که گلزار در پرفروش شدن سلام بمبئی یک رو داشت رو فراموش نکنید و در دختر شیطان هم از گلزار استفاده کنید

      پاسخ ها

      • فرناز

        به نظر من رضا گلزار اصلا بازیگر خوبی نیست و نام سوپر استار به هیچ عنوان برای ایشون مناسب نمیباشد

    • فرناز

      برای چی نظر های منو پخش نمیکنین...مگه من چی گفتم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج