۵۷۷۴۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بخش موبایل سونی همچنان ضرر می‌دهد

پس از منتشر شدن گزارش مالی شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ، گزارش مالی شرکت سونی هم منتشر شد. در گزارش مالی سونی به افزایش درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ اشاره شده، اما به این موضوع هم اشاره شده که بخش موبایل این شرکت همچنان ضرر می‌دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: پس از منتشر شدن گزارش مالی شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ، گزارش مالی شرکت سونی هم منتشر شد. در گزارش مالی سونی به افزایش درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ اشاره شده، اما به این موضوع هم اشاره شده که بخش موبایل این شرکت همچنان ضرر می‌دهد. سونی در سه ماهه گذشته ۱۴٫۵ میلیارد دلار درآمد داشته که ۲۸۰ میلیون دلار آن سود بوده است.
بخش موبایل سونی همچنان ضرر می‌دهد

در مقایسه با سال گذشته باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد سونی بهتر شده است. درآمد سونی در سال گذشته همین موقع ۷۸۵ میلیون دلار ضرر را نشان می‌داد و بخش موبایل این شرکت هم با ضرر ۱٫۵ میلیارد دلاری مواجه شده بود.

به نظر می‌رسد که بخش موبایل سونی توانسته به یک ثبات نسبی برسد. بخش موبایل این شرکت با ۱۵ درصد کاهش تنها ۲۳۱ میلیون دلار درآمد داشته است. این بخش همچنان سوددهی ندارد و حتی ۱۷۲ میلیون دلار ضرر داشته. البته این آمار بسیار بهتر از ضرر ۱٫۵ میلیارد دلاری بخش موبایل سونی در سال ۲۰۱۴ است.

سونی اعلام کرده که قصد ندارد بخش موبایل خودش را بفروشد، اما خیلی‌ها بر این باور هستند که درآمدزا نبودن بخش موبایل برای این شرکت ممکن است درآینده همه چیز را تغییر دهد.

بدون در نظر گرفتن بخش موبایل، کل شرکت سونی روند سعودی را پشت‌سر می‌گذارد. بخش سرگرمی‌های این شرکت ۳ میلیارد دلار درآمد داشته که رشد ۱۶.۵ درصدی را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد. همچنین مشخص شده که این بخش ۱۹۹ میلیون دلار سود داشته است. فروش پلی‌استیشن ۴ و بازی‌های آن یکی دلایل موفقیت بخش سرگرمی این شرکت اعلام شده‌ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج