۵۷۷۵۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گوگل به زودی رقیب استوریز را معرفی می کند

حتی اگر از علاقمندان این ویژگی نباشید، باید بپذیرید که قالب استوریز بسیار خوب عمل کرده و به نظر می رسد که آینده ای خوش هم در انتظار آن باشد. اما به تازگی گوگل به فکر افتاده تا با معرفی قابلیتی جدید رقابت در این بخش از شبکه های اجتماعی را نیز دوقطبی کند.

وب سایت تک شات: حتی اگر از علاقمندان این ویژگی نباشید، باید بپذیرید که قالب استوریز بسیار خوب عمل کرده و به نظر می رسد که آینده ای خوش هم در انتظار آن باشد. اما به تازگی گوگل به فکر افتاده تا با معرفی قابلیتی جدید رقابت در این بخش از شبکه های اجتماعی را نیز دوقطبی کند.
گوگل به زودی رقیب استوریز را معرفی می کند

Stamp که به گزارش وال استریت ژورنال نام انتخابی گوگل است ترکیبی زیرکانه از فناوری Accelerated Mobile Pages (AMP گوگل و پیشوند St برگرفته از Stories است. استمپ نیز مانند بخش دیسکاور اسنپ چت و استوریز اینستاگرام و فیسبوک، از اسلاید های قابل سوایپ کردن، امکان درج متن، تصویر و ویدیو برخوردار است.

قطعا همانند فرمت AMP که سازگاری قابل توجهی با پلتفرم موبایل دارد، استمپ هم برای کاربران موبایل طراحی شده است. گرچه از نظر فنی، پلتفرم AMP همچنین به خوبی بر روی دسکتاپ نیز قابل استفاده است و بنابراین گوگل می تواند این قابلیت را در آینده بر روی پلتفرم دیگری نیز گسترش دهد. همچنین گوگل با سی ان ان، واشنگتن پست، تایم و فاکس مدیا و تعدادی دیگر وارد مذاکره شده تا محتوای اولیه و غنی برای استمپ تهیه کند.
گوگل به زودی رقیب استوریز را معرفی می کند

یک موضوع قابل ذکر در خصوص استمپ این است که گوگل احتمالا آن را مستقیما در نتایج جستجوی صفحات ترکیب می کند. این امر به این قابلیت اجازه می دهد با سرعت بیشتری محبوب شود و نسبت به سایر رقبا مانند دیسکاور که با اپلیکیشن خاصی قابل استفاده است، پیشی گیرد.

گزارش وال استریت ژورنال همچنین به این موضوع اشاره دارد که استمپ به زودی و شاید حتی هفته آینده عرضه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج