اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۷۵۷
۶۴ نظر
۵۰۰۳
۶۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حاشیه های گفتگوی تلویزیونی احمدی نژاد

گفتگوی تلویزیونی احمدی نژاد با مردم چهارشنبه شب پخش شد که در این گفتگو رئیس دولت های نهم و دهم گزارشی از عملکرد خود و همکارانش ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: گفتگوی تلویزیونی احمدی نژاد با مردم چهارشنبه شب پخش شد که در این گفتگو رئیس دولت های نهم و دهم گزارشی از عملکرد خود و همکارانش ارائه کرد.

محمود احمدی نژاد در واپسین روزهای عمر دولت دهم در گفتگوی تلویزیونی با مردم از شبکه اول حضور یافت که حاشیه های این گفتگو را میخوانید:

- احمدی نژاد در آغاز این مصاحبه اعلام کرد که در ۲۸ روز باقی مانده تا پایان دولت ۵گزارش ارائه خواهد کرد که این مصاحبه گزارش اول است و در گزارشی اولین ها و اقداماتی که برای اولین بار در دولت نهم و دهم انجام شد ارائه و در آخرین گزارش نیز از مردم حلالیت خواهی خواهد کرد.

- اولین سئوالی که حیدری مجری برنامه از احمدی نژاد پرسید این بود: چرا سال ۸۴ فکر کردید می توانید رئیس جمهور شوید؟!

- احمدی نژاد در پاسخ به سئوالی درباره رای اوردن خود در سال ۸۴ گفت: ملت دنبال احزاب و گروه ها نبودند دنبال آزاد سازی ظرفیت های عظیم بودند.

- وی در خصوص نظرسنجی ها در سال ۸۴ بیان کرد: برای من نظرسنجی می آوردند که یک درصدی، میگفتم نظرسنجی ها به درد نمی خورد، یک آقایی خیلی اصرار کرد که در نظرسنجی ها رای نداری من شوخی کردم گفتم من متوجه نمی شوم نظرسنجی را باید برایم بکشی گفت یعنی چه گفتم یعنی بروی میان مردم.

- از احمدی نژاد سئوال شد سال ۸۴ چقدر برای خود شانس موفقیت قائل بودید که در پاسخ گفت: ۱۰۰ درصد مطمئن بودم.حیدری سئوال کرد از کجا مطمئن بودید که احمدی نژاد گفت: من به عظمت ملت باور داشتم.

- حیدری که معمولا اجرای مصاحبه های صداوسیما با رئیس جمهور را بر عهده داشته خطاب به احمدی نژاد گفت: من یادم است قول های شمارا در سال ۸۴ و می توانم فهرست کنم خودتان یادتان است؟احمدی نژاد در پاسخ گفت من فقط یک قول دادم نگفتم پول میدهم کم میکنم زیاد میکنم.تنها قولی که دادم این بود تمام توان را برای تحقق برنامه هایم به کار بگیرم.

-احمدی نژاد در پاسخ به سئوالی درباره فشارها گفت: تحریم های ناجوانمردانه ای در دولت های نهم و دهم اعمال شد البته درباره هسته ای نمی خواهم صحبت کنم که می شد حل شود یا نه فرصت هایی بود یا خیر الان هم مدتی است دخالتی در قضیه ندارم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره بدهی های بانکی گفت: دولت را از یک طرف منع کردند که به محرومان وام قرض الحسنه ندهد و از یک طرف دیگر هم در دریافت معوقات بانکی محدود کردند.

از احمدی نژاد سئوال شد برخی میگویند در آمد نفتی ایران در این هشت سال به اندازه صد سال قبل افزایش یافته که در پاسخ گفت: اگر اینطوری بگویند من هم میگویم حقوق شما قد ۱۰۰ کارمند در دویست سال گذشته است.

حیدری با اشاره به شعار مهرورزی در دولت نهم به احمدی نژاد گفت: برخی از کسانی که از دولت جدا می شدند به شوخی می گفتند مورد مهرورزی احمدی نژاد قرار گرفتیم فعلا بیکاریم!

برخی از محورهای حاشیه ای سخنان احمدی نژاد به این شرح است:

- یکی از معیارهایی که در انتخاب همکاران داشتم این بود کسانی که مردم را ریز می بییند قبول ندارم.

- احمدی نژاد در پاسخ به سئوالی اظهار کرد: حوادث و زلزله و سیل معمولا در مناطق محروم رخ میدهد.

- یادم نمی آید تا الان بد کسی را خواسته باشم ؛ حتی دشمنانم.

-در تمام روستاها بیمارستان داریم ؛ حداقل ده تختی.

-یک موقعی دلار هفت تومان بود الان شده ۲۵۰۰ تومان برخی با تحلیل های ساده انگارانه فکر می کنند می توانند کن فیکون کنند.

- سریعترین رشد کاهش تلفات جاده ای را داشته ایم؛ یک کشور در آمارها به ما نزدیک است.

- بالاترین حد احترام به آزادی در این دولت بوده نیازی نیست اثبات کنم کسی پیدا نمی شود برای انتقاد از این دولت نگرانی داشته باشد و کسی نیست به خاطر انتقاد از دولت مورد تعقیب قرار گرفته باشد.

-تلاش نکردیم روزنامه طرفدار دولت راه بیاندازیم اتفاقا آن روزنامه ای که مخالفت بیشتری با دولت داشت بیشترین کمک های دولتی را گرفته است. من سفر خارجی بودم یک روزنامه را بستند برگشتم وزیر را توبیخ کردم.

- الان خود باوری افزایش پیدا کرده، الان یک بچه ی روستایی مطمئن است که می تواند به مقامات عالی برسد. محکم می گوید من می تونم وزیر بشم، هر کسی می گوید من می توانم کشور را اداره کنم. قبلا بچه ها حداکثر می گفتند میخواهم معلم شوم.

- اشرافیت مدیریتی مخالف خدمتگزاری است ما تلاش کردیم کسی برای مردم ویراژ ندهد و فخر نفروشد.

-اگر قرار باشد فردی فقط بگوید من رئیس جمهورم یک سیب زمینی را بگذارید بگویید این رئیس جمهور.

- تعبیری که برخی از امام زمان دارند این است که با شمشیر می آید و خون ریخته می شود این حرف صهیونیست ها و شیطان است.

- ما خودمان را گذاشتیم جای افراد ، مرخصی زایمان را افزایش دادیم، یک خانم یک شوهر که بیشتر ندارد.

- افرادی نامه می نویسند تصمیم دارند اقدامات خیلی خطرناکی بکنند با یک تلفن، یک نامه حل می شود.

- برخی می گویند کشور کمیته امدادی اداره می شود این حرفها ابتدایی است.

- هیچ بخشی نیست از پیشرفت عقب نمانده باشد همه پیشرفت کردند؛ جهشی.

- یکی از نشانه های مهرورزی پاسخ به ۳۸ میلیون پیام است ولو پاسخ منفی و ما در دولت نهم و دهم رفتیم در دل مردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه الان هر کسی به قول ایشان می خواهد وزیر و ... شود دلیلش این است که اوضاع بد فعلی را می بینند و میگن اگر مملکتداری اینطوری است خب کاری نداره من هم می تونم!

    • بدون نام

      ما میگیم بوده شما هم بگین بوده، آره داداش، خوبیت نداره...!!!!

    • خردادي

      یک خانم یک شوهر که بیشتر ندارد!!!!!!!!!!



      جان ؟

    • رضا از مشهد

      فكر كنم دلار 3500 تومن باشه نه 2500 تومن!
      البته شايد سر كوچشون مي دن 2500 تومن!

      پاسخ ها

      • m

        عزیز بیشتر مطالعه کنی میفهمی همینجوری چیزی نگو

      • بدون نام

        نظر m رضا از مشهد درست میگه این شمایی که باید بری مطالعه کنی نه ایشون

    • معاف

      آقای احمدی نژاد روحیه واستعداد بسیار بالایی درکار اجرایی و کوتاه مدت دارند(مثلا در شهرداری ) نه پست دیپلماتیک .
      هرکشوری نیاز به مدیری مدبر دارد که آینده نگر وصبور باشد ولی متاسفانه ...
      خراب کردی رفت آقا محمود...!

    • مه لقا

      با سلام به همه عزیزان .متاسفانه مردم هیچ وقت نمی خواهند قدرشناسی را یاد بگیرند . این یادمان باشد که دولت آقای احمدی نژاد کارهای خیلی مثبتی نیز انجام داده اند و برای همین از ایشان باید تشکر کرد . در تمام دولتها نقص ها و کاستی ها است هیچ دولتی کامل و بدون مشکل نبوده و نخواهد بود . عزیزان در کنار تشویق میتوان به عیبها و کاستی ها اشاره کرد . موفق باشید

      پاسخ ها

      • هنگامه

        شما که زندگیت بهم نریخته و تمام داروندارت چوب حراج بهش نخورده قدردان باش و ازش تشکر کن! شما بلدی....!ما ملت قدرنشناس! ...شما جز اون گروهی که احمدی نژاد گفت رفاهتون رفته بالا.مگه نه...؟!

      • m

        خانوم هنگامه، اونایی که توی دوره ریاست جمهوری های قبلی ورشکست شدن و نابود شدن چی؟؟؟؟؟ اون موقع که اونا نابود شدن چطور چیزی نمیگفتین؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        افرادی مثل مه لقا هرچی سرتون بیاد حقتونه الان اگه یه زندگی مثل 10000 سال پیش هم براتون فراهم می کرد این دولت بازم تشکر می کردید هرچی سرتون بیاد حقتونه

      • داود

        واقعا درسته.ایشون کارهای بزرگی کردند در آینده مشخص میشه.بزار یک سالی رد بشه بعد ببینم وضعیتتون چی میشه

      • saeide

        نظر m : این دوره نصف بیشتر مردم رفاهشون اومده پایین ... دوره های قبل فقط تعدادی !

      • طُرفه

        خانم هنگامه، شلوغش نکن! من تا انگشتر دستم را هم فروختم اما احمدی نژادی سفتو سختم، چون قیمت و تورم که دست رئیس جمهور نیست. نخوا بگم دست کیاست! دکتر خیلی کارها کرده که دکتر روحانی هم نخواهد توانست بکند. این خطو این نشان!

      • بدون نام

        داود دلیل برا حرفات داری که یکسال دیگه وضع بدتر میشه؟ اگه نداری نظر نده

      • بدون نام

        تو دوره محمود دلالا حال کردن مثل بعضی از اینا که طرفداری می کنن

      • davood

        دلیل نمیخواد که. تا حالا هر رئیس جمهوری اومده بدتر بوده.مطمئن باشید این یکی هم بدتر میشه.شما یادتون نیست همین خاتمی را چقدر بهش فحاشی کردند بعد حالا میگند خاتمی خوب بود.شما خودتو بزارند رئیس جمهور چیکار میخواید بکنید؟

    • از میانه

      در تمام روستاها بیمارستان داریم حداقل10تختی؟!!!!

      پاسخ ها

      • هنگامه

        این حرفش دیگه دود از سرمون بلند کرد.یعنی چی؟!یعنی هست و ما کوریم که نمیبینیم؟!توی روستاهای اطراف نطنز و ابیانه هرکس حتی ازدرخت بیفته و کمرش بشکنه یا درحال مرگ باشه یاباید بره نطنز یا کاشان...به چشم خودم دیدم.(ایشون لابد روستای خودشون رو میگه).اونجا حتی یه بهیاریم نیست چه برسه بیمارستان ده تخته!

      • z

        حالا ایشون یه تمثیلی بکار بردن، منظور احمدی نژاد این نبود که همه جا هست. منظورشون این بوده که نسبت به دوره قبل خودش حداقل خیلی جاها دارای بیمارستان شده.چرا چشمتو رو همه چی میبندی؟ من خودم از یکی از مناطق روستایی شمالم، به چشم دارم میبینم که کلی مرکز بهداشتو بیمارستان اینجاها زدن

      • احسان

        تو شهر ورزقان که اون همه معدن مس و طلا و ...داره حتی یک بیمارستان 10 تختی واسه چنین شهری نداریم، این آقا منبع حرفاشون کجاست خدا میدونه!

    • مونا توکلی

      دخالتی را دحالتی تایپ کردید

      پاسخ ها

      • شیطون

        به نکته خیلی مهمی اشاره کردین
        ممنون

    • بدون نام

      یک خانم یک شوهر که بیشتر ندارد!!!!!!!نمیشد اونم افزایش بده... مثلا 4 تا شوهر

    • ایران

      درسته گرانی شد و وضع مردم بدتر شد ولی هیچ رئیس جمهوری به اندازه احمدی نژاد واسه این مملکت کار نکرده، تا قبل از ایشون من اصلا احساس نمیکردم این مملکت رئیس جمهور داره یا نداره. چرا؟ چون رئیس جمهورهای قبلی همش تهران بودن و تهران همین. ولی توی این 8 سال واقعا درک کردم که یه رئیس جمهوری هم این مملکت داره چون به تمام استان ها شهرها و روستاها سرکشی میکرده. به این میگن رئیس جمهور. البته یکسری کارهای خوب کرده و یکسری کارهای بد. من نمیگم عالی بود و مملکت رو گلستان کرد. ولی کدوم رئیس جمهوری به اندازه ایشون کار کردن؟اون بلاهایی که سراحمدی نژاد اوردن (چه داخلی ها چه خارجی ها) سر هیچ رئیس جمهوری نیاوردن.
      یکسری میان ندونسته یه آمارهایی میگن که فلان شد و بلان شد و مملکت داغون شد، ولی پشت قضیه رو نمیدونن که. کوچکترینش همین قضیه قرض الحسنه که گفته شد از یه طرف میگن ندین از طرف دیگه میگن معوقات رو نگیرید، آقای رئیس جمهور که میخواد اینو اجرا کنه شده آدم بد. چرا چون یکسری پولدار وضعشون به خطر میافته. یا در مورد افزایش درامد ارزی که نمیزارن قانون اجرا بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشبحالت که خوشحالی،دررفاهی،

      • ایران

        اتفاقا بنده با 26 سال سن، و در یک روستا زندگی میکنم. از نظر رفاهی هم وضع مناسبی نداریم. ولی به لطف خدا تونستم دکتری قبول بشم ولی پولشو ندارم. با این حال مثل شما چشمم رو روی همه چی نمیبندم. من طرفدار احمدی نژاد نبودم ولی کاری که ایشون کردن رو هیچ رئیس جمهوری نکردن. حرف من اینه. کدوم رئیس جمهوری به اندازه ایشون واسه این مملکت کار کردن؟؟؟؟ باز هم میگم یکسری اشتباهاتی داشتن که همه رئیس جمهورها اشتباه میکنن ولی نباید چشممون رو روی دیگر مسائل ببندیم. اینطور که به نظر میاد همه وضع اقتصادی رو ملاک موفق بودن یک رئیس جمهور میدونین. پس کارهای دیگر چی؟ وقتی کسی کار مثبت کرده چرا باید نادیده بگیریم؟ درسته کار منفی هم کرده ولی چرا همش منفی رو میگید؟

      • بدون نام

        پرندگان مهاجر هم دنیا رو می گردن اونا رو هم باید بکنن رییس سازمان ملل

      • ایران

        در جواب کاربر: خوب رئیس جمهورهای قبلی چرا اینکار رو نمیکردن؟ وقت نداشتن؟ یا چیزه دیگه؟مگه رئیس جمهور برای تمام مردم نیس؟ کسی که رئیس جمهور میشه، یعنی رئیس جمهور اون خانواده ای هم هست که در دورافتاده ترین منطقه کشور قرار داره. نه فقط تهران و چند شهر بزرگ.

      • اسدی

        خوشم میاد نظر ایران کم نمیاره منم باهات موافقم

      • بدون نام

        رییس جمهور باید نماینده هایی رو به شهر و روستا داشته باشه که داره مثل استاندار که اونا باید نظرات مردم رو بازتاب بدن زمان شاه نیست که همه چیز دست اون باشه رییس جمهور باید مدیریت کلان داشته باشه و برای مذاکره با کشورهای جهان وقت بذاره نه بیاد تو استان ها مردم بریزند اونم حرف بزنه و شعار بده و اکثرشم عمل نکنه و بعد با 5 تا از مردم دیدار روبه رو کنه و به هرکدوم 200 تومن پول بده برای عوام فریبی افرادی مثل تو

      • خردادي

        يكي از استاداي من كه درسال اول رياست جمهوري ايشان مشاور احمدي نژادهم بود مي گفت من كسي رو به اندازه احمدي نژاد نديدم كه اينقدر كاركند . ساعت 6 صبح سركار حاضربود و12 شب به منزل مي رفت اما تمام مشاوره هايي كه ميداديم رو برعكس انجام مي داد،‌خيلي كا ر مي كرد اما اشتباه و غلط .

      • سعید

        یا خیلی ساده ای یا خودت رو زدی به اون راه!!

    • علی

      جناب رئیس جمهور خسته نباشید به هرحال خسته نباشید!!!

    • میداس

      این قدر بی جنبه نباشید اونم یک انسان مثل همه خب توی جمله بندی یهکمی اشتباه کرد همه فهمیدیم منظورش چی بود . اگه مسلمان هستید در قران حتما خوندید ویلکل همزه لمزه وای بر مسخره کنندگان اینقدر همه چیزرو به مسخره نگیرید گناه داره اگه احمدی نژاد رو دوست ندارید هیچ اشکالی نداره اما حق ندارید کسی رو مسخره کنید.
      اما انسان نباید بی انصاف باشه خدایی واسه این مردم مخصوصا محرومان و روستاییان خیلی کار کرد و من از طرف خودم از ایشان تشکر میکنم اگر هم در سال اخر اشتباهی هم داشت خب یک انسان ممکن الخطاست احمدی نژاد نه معصوم بود نه یک فرشته . باز باید خدا رو شکر کرد مثل راسای قبلی به این مملکت خیانت نکرد و تیشه به ریشه بنیان خانواده و فرهنگ این مملکت نزد . فقط همراه محرومان این کشور بود

      پاسخ ها

      • داود

        اینا که این نظرات را میدند یکسری تهرانی یا شهر نشین هستند که از صبح تا شب دوست دارند برند خوشگذرونی و پارتی و....خبر از مناطق محروم ندارند.یه رئیس جمهور مرد پیدا شد این بودجه را مساوی تقسیم کرد حالا اینا دادشون در اومده

    • بدون نام

      جناب دکتر محمود احمدی نژادواقعا خسته نباشی اجرکم عندالله

    • دوست

      هر روستا بیمارستان ده تختی دارد! ما تو یه شهر(فین هرمزگان) هستیم پزشک عمومی تمام هفته نداریم باید 100 کیلومتر یه مریضو با وسیله شخصی ببریم تا به یه اورژانس برسیم تا حالا چندین مرگ به دلیل تاخیر در رسیدن به پزشک داشتیم

      پاسخ ها

      • z

        والا ما هم توی روستا هستیم به چشم دارم میبینم مرکز بهداشتو بیمارستان زدن. این مشکل شما بر میگرده به وضع اب و هوای شما که پزشکی حاضر نیست اونجا بره. که این مشکل رو باید پزشکان استان خودتون حل کنند البته با حمایت دولت. وقتی خودتون دلتون به حال خودتون نمیسوزه از دیگران چه توقعی دارید؟
        در ضمن مگه در دوره های قبلی ریاست جمهوری پزشک اونجا بوده و احمدی نژاد اومده اونارو ورداشته؟

      • س

        zجان فرمایش شما متین! پس جناب رییس جمهور بهتر بود نمیفرمودن در تمام روستاها... ضمنا این یک کلاغ چهل کلاغ کردن هم چیز جدیدی نیست،عادت همیشکی ایشونه!

    • بدون نام

      آقا محمود من و خیلیا که به تو رای دادیم واقعا تاسف خوردیم که چرا اینکارو کردیم . آخه مومن کمر مردمو بدجوری شکستی با این همه تندرویها و بی تدبیریها

    • هادی

      ایشان نگفتن یک شوهر بیشتر نداره گفتن یک نفری که کمک کنه همدرد بیشتر نداذه.البته نزدیک بود بگه اما نگفت.خبرباید اصلاح بشه.
      خدا پدرشو بیامورزه خیلی زحمت کشید.حیف که نزاشتن بگم بگم هاشو بگه

    • یه بنده خدا

      مغلطه مهمی که در صحبتهای آقای احمدی نژاد وجود داشت این بود که ایشان از یک طرف درآمد افسانه ای نفت را در دوره خودشان با ابزار ارزش زمانی پول کمرنگ جلوه دادند و از طرف دیگر بودجه مصرف شده دربرخی زمینه ها را بدون در نظر گرفتن ارزش زمانی پول به عنوان یک نقطه قوت دولت خودشان معرفی کردند نیز حجم کارهای انجام شده در برخی زمینه ها را بدون توجه به رشد تکنولوژیک ماشینها به حساب دولت خودشان واریز کردند، کمتر کسیست که با این مغالطات ایشان آشنا نباشد اما ایراد عمده متوجه مجری مربوطه آقای حیدریست که ظاهراً توانایی لازم جهت تشخیص و گوشزد کردن این مغالطات را جهت تنویر افکار عمومی ندارند از اینرو از ایشان خواهش داریم لطفاً این کار را به یک شخص توانا واگذار نمایند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم عامی هم اینا رو می بینن بعد می گن به به عجب بهشتی داریم ما
        ولی وقتی میان تو جامعه همه چیز برعکسه

      • سافات

        احمدی‌نژاد همچنین با بیان این‌که در سال 84 کشور 41 میلیارد و 853 میلیون دلار بدهی داشت، اظهار کرد:‌ اکنون بدهی خارجی کشور به میزان 14 میلیارد و 474 میلیون دلار رسیده است. همچنین ما از بند ب ماده 26 قانون پولی مالی کشور استفاده کردیم و تمامی بدهی داخلی را پاک کردیم. این بند به ما اجازه می‌دهد که اگر در اثر افزایش نرخ ارز مابه‌التفاوتی ایجاد شد، دولت اول بدهی خود را پرداخت کند و سپس اضافه آن را به خزانه واریز کند. در دولت‌های قبلی هم این کار انجام می‌شد، ولی اکنون با هرکار مثبت دولت مخالفت می‌شود.
        رییس جمهور همچنین گفت: گفته می‌شود که این دولت بدهکارترین دولت بوده است، اما الان ما هیچ بدهی به بانک مرکزی نداریم و نسبت به دولت‌های قبلی، کمترین بدهی را داریم.
        تمام دولت‌های قبل از این مابه‌التفاوت استفاده کردند و این پول را به خزانه ریختند. در چند سال گذشته هم که مابه‌التفاوت کم بود هر سال بانک مرکزی این مبلغ را طبق قانون به خزانه می‌ریخت. ما گفتیم قانون را اجرا کنیم.
        احمدی‌نژاد گفت: عده‌ای حرف‌هایی می‌زنند که فقط مخالفت است در حالیکه این کار به نفع کشور است و کار بر طبق قانون انجام شده است. دولت، قانون را اجرا می‌کند، اما می‌گویند چرا اجرا کرده‌ای؟

    • ahmad

      آقای احمدی نزاد شعور مردم ایران بالاتر از این حرفهاست .

      پاسخ ها

      • افشین

        اتفاقا برعکس.جون اگر حرف شما درست بود همین الان و تو همین صفحه اینقدر خودشون رو براش تکه تکه نمیکردند.

    • بدون نام

      قبل از افتتاح طرح بلوار معنوي پيامبر اعظم ، از انتهاي45 متری عمار ياسر تا ميدان معلم با ماشين حدود 30 ثانيه طي ميشد.اما با افتتاح بلوار جدید،اکنون اين مسير را ما در مدت نيم ساعت طي ميکنيم.!!!! بلوار افتتاح ميشه که کار مردم حل بشه نه گره به کار مردم بخوره. نميخاهيم اين طرح رو.خواهش ميکنم بس کنيد. ترافيک نيم ساعته در اين مسير بسيار شاهکاري براي ثبت مديريت جهانيه

    • مهدی

      فکر کنم بدترین دوران را سپری کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهر حال هر چه بود تمام شد

    • زهرا

      احمدی نژاد صادقانه زحمت کشید

    • آزاد

      سلام
      ۱- آقای احمدی نژاد خسته نباشید و من به نوبه خودم شما رو حلال می کنم
      ۲- یه سری آدم ها مثل این (کاربر) اگه تو بهشت هم برن بازم به خدا ایراد می گیرند، مشکل این ها نیست، ذاتشون این جوریه، بالاخره دیدن ماهواره و فیلم های... و عادی شدن بعضی چیزها پیامدهایی هم داره....
      ۳- کسانیکه بدون تحلیل درست و فقط با چند مثال محدود نتیجه گیری کلی می کنند و بر نظر خود اصرار دارند، این ها را فقط خدا می تواند به راه راست هدایت کند ولا غیر....
      وسلام.

    • davood

      قابل توجه کسانی که نظرات منفی میدهند.شما یه خانواده دو نفری را نمی تونید راضی نگه دارید چه برسه به 90 میلیون جمعیت.بعدشم من به شما قول میدم و حاظرم قسم بخورم که سال آینده همین موقع همه مردم دنبال احمدی نژاد میگردند و وضعیت اقتصادی مردم صد پله از این هم بدتر می شود.ببینید چه میشود

    • یک معلم

      قبلا بچه ها حداکثر می گفتند میخواهم معلم شوم.
      واقعا برای یک رئیس جمهور متاسفم که اینقدر شأن و شغل معلمی را پائین میبیند. من خودم با تمام موقعیت های شغلی که برایم ایجاد شد، با کمال میل و علاقه شغل معلمی را انتخاب کردم و به آن افتخار میکنم.
      حضرت رسول (ص)فرموده اند: معلمی شغل انبیاست.

      پاسخ ها

      • بی تو

        کاملا موافقم خانواده من فرهنگی هستن هم پدرم هم خواهرم و هم برادرم . من حرف شما را تایید می کنم

    • افسانه

      واقعا که برگشته می گه من 20% از داراییو گداشتم کنار برای دولت بعدی .که ابتکار این دولت بوده

    • ابوالفضل

      منصف باشید.کشور داری امری نیست که هر فردی بتوانددرباره موفقیت یاعدم موفقیت رئیس جمهور اظهار نظر کند وقالب نظرهااحساسی است.هر فردی وقتی مسئولیتی رابه عهده میگیرد معصوم نیست وممکن است اشتباهاتی داشته باشدمخصوصا زمانی که تقسیم قوا را در نظر بگیریم چرا که بعضی ازامورقانونن در اختیار رئیس جمهور نیست پس باید منصفانه نقد نمودکارهای زیر بنایی و بزرگی صورت گفته وایراادی متعددی هم وارد است ولی در کفیه ترازو موفقیت دولت سنگین تر است.

    • علی

      من یه کارمندم ماه پیش 600هزار حقوق گرفتم ولی خرج ماشینم که خراب شده بود شد 650 هزار تومن حالا پیدا کنید پرتغال فروش را ...

    • بدون نام

      بدون شرح...

      - بالاترین حد احترام به آزادی در این دولت بوده نیازی نیست اثبات کنم کسی پیدا نمی شود برای انتقاد از این دولت نگرانی داشته باشد و کسی نیست به خاطر انتقاد از دولت مورد تعقیب قرار گرفته باشد.

    • آزاد

      درجواب نظریک معلم:
      جواب من اصلابه این معنانیست که به یک شخصیت تعصب داشته باشم ولی بایدطرف حقوگرفت
      جناب دکتراحمدی نژادقصدپایین آوردن شأن معلم رونداشتن واین برداشت شخصی شمابوده ،منظورایشون این بودو واقعاخودمون هم که بچه بودیم بامعلمی ودکتری وخلبانی بیشترآشنانبودیم والآن بچه ها حتی به وزارت هم فکرمیکنند،خواهرزاده خودم بااینکه دختره ولی میگه من یه روزرئیس جمهورمیشم،که البته درقوانین مملکت ماشدنی نیست ولی نشان دهنده سطح امیدبچه های این دوره است.

    • آزاد

      درجواب افشین:
      درست صحبت کن چون بروفق میل توحرف نزدن نبایداینطورصحبت کنی چون دراینصورت توهم ازطرف اونا یه فردبی ش...محسوب میشی

      پاسخ ها

      • بهار

        جناب آزاد تو اگه شعور داشتی این همه بدبختی رو میدیدی

      • بدون نام

        یکی می خواد به خودت بگه برو شعور یاد بگیر

    • کاربر

      جواب آقای میداس که قرآن خونده وآیه ای ازسوره همزه راآورده ومسلمونه به چه دلیل روسای جمهور قبلی روبه خیانت متهم میکنه مثل آقای شریعتمداری توکیهان که قلمشو رهامیکنه واتهامهایی به اشخاص مثلا{خاتمی}میزنه که توهیچ دادگاهی اثبات نشده بابابس کنیداینقدراتهام نزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج