adexo3
۵۷۸۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یوسف تیموری در فیلم «عرق سرد» کیمیایی

سه شنبه شب، شب جالبی برای کارگاه آزاد فیلم مسعود کیمیایی بود. اواخر شب بود که منابع آگاه اطلاع دادند محمدرضا گلزار به دفتر مسعود خان رفته تا با او تجدید دیدار کند.

یوسف تیموری در فیلم «عرق سرد» کیمیایی
روزنامه تماشا: سه شنبه شب، شب جالبی برای کارگاه آزاد فیلم مسعود کیمیایی بود. اواخر شب بود که منابع آگاه اطلاع دادند محمدرضا گلزار به دفتر مسعود خان رفته تا با او تجدید دیدار کند.

آنطورکه دوستان گلزار می گویند او ارادت خاصی به کیمیایی دارد و پیش از این هم چند بار مذاکراتی برای حضور گلزار در فیلم های کیمیایی شده بود. ظاهرا صحبت های این دو نفر سه شنبه شب به فیلم جدید این کارگردان هم مربوط بوده است.

گلزار برای بازی در «عرق سرد» با مسعود کیمیایی وارد گفتگو شده؛ اتفاقی که «تماشا» پیش از این هم برای فیلمنامه ای که توسط ارشاد رد شد به آن اشاره کرده بود. اما از نتیجه صحبت ها چنین برمی آید که حضور گلزار در «عرق سرد» چندان جدی نیست و بعید است او را مقابل دوربین کیمیایی ببینیم.

نزدیکان به گلزار می گویند اگر چنین اتفاقی می افتاد و گلزار به کست «عرق سرد» می پیوست می توانستیم منتظر نقشی متفاوت و دیده نشده با بازی او باشیم. کیمیایی قبلا هم علاقه اش را به بازی گرفتن از بازیگران سینمای بدنه و ستارگان فیلم های عامه پسند برای بازی در فیلم هایش نشان داده و نمونه آن بازی محمد علی فردین در فیلم «غزل» است.

این روزها آمد و رفت های زیاد بازیگران به خیابان «وراوینی» و دفتر کیمیایی نشاندهنده این است که این کارگردان و عواملش به شدت درگیر به سرانجام رساندن کارهای پیش تولید هستند تا فیلمبرداری شورع شود. براساس شنیده های «تماشا» گویا ساره بیات و پگاه آهنگرانی هم با مسعود کیمیایی وارد مذاکره شده اند و بازیگری که احتمالا حضورش قطعی شده یوسف تیموری است.

براساس اخبار تماشا یوسف تیموری قرار است نقش کوتاهی در فیلم استاد داشته باشد. خبر دیگری که از این پروژه داریم این است که سعید ملکان هم به عنوان طراح گریم قراردادش را ثبت کرده و علیرضا زرین دست هم به عنوان مدیر فیلمبرداری حضورش نهایی شده است.

کیمیایی از تک لوکیشین و دکور هم غافل نیست و یکی از دغدغه های این روزهایش همین موضوع است. بدنیست بدانید نام «کلید شکسته» چند روز پیش به خاطر رفع هرگونه شبهه سیاسی و نزدیکی با شعار رئیس جمهور منتخب به «عرق سرد» تغییر پیدا کرده است.

فیلمنامه «عرق سرد» توسط مسعود کیمیایی وعبدالرضا منجزی نوشته شده و تینا پاکروان مجری این طرح است. پولاد کیمیایی و مهناز افشار بازیگرانی هستند که برای نقش های اصلی فیلم قرارداد امضا کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج