adexo3
۵۷۸۷۰۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مشورت روحانی با سران احزاب برای معرفی وزرا

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور برای معرفی وزرا با سران احزاب و همچنین روسای سه فراکسیون مجلس مشورت کردند و با روسای این فراکسیون‌ها و فراکسیون زنان مجلس نیز ملاقات‌هایی داشته‌اند و آنها پیشنهادات خود را ارائه کردند.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور برای معرفی وزرا با سران احزاب و همچنین روسای سه فراکسیون مجلس مشورت کردند و با روسای این فراکسیون‌ها و فراکسیون زنان مجلس نیز ملاقات‌هایی داشته‌اند و آنها پیشنهادات خود را ارائه کردند.

حسینعلی امیری در نشست خبری خود ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، گفت: کار خبرنگاری کار بسیار ظریف و دقیقی است و خبرنگاران در واقع واسط بین مردم و مسئولان هستند و مشکلات و مسائلی که جامعه با آن مواجه است به مسئولان منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجابت درخواست مردم به عهده خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران به نوعی چشمان تیزبین جامعه ما هستند و به نوعی به کار مسئولان نظارت می‌کنند. من به شخصه کار خبر، خبرنگاران و نظارت آن‌ها به امور مسئولین را نوعی امر به معروف ونهی از منکر مدرن می دانم. بنابراین کار شما بسیار حساس، مهم و حیاتی است.

امیری همچنین با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم به مجلس، گفت: آقای رئیس‌جمهور برای معرفی وزرا با سران احزاب و همچنین روسای سه فراکسیون مجلس مشورت کردند و با روسای این فراکسیون‌ها و فراکسیون زنان مجلس نیز ملاقات‌هایی داشته‌اند و آنها پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی افزود: بررسی آقای رئیس‌جمهور در این رابطه جامع بوده و در مجموع با بررسی های انجام گرفته و با توجه به اینکه چه کسانی می توانند یار ایشان باشند و برنامه‌های رئیس‌جمهور را دنبال کنند، وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رصا شاهبخش.

      ببخشید مگر ما حزب هم داریم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج