۵۷۸۸۵۴
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ترکیه ساخت دیوار در مرز خود با ایران را آغاز کرد

یک خبرگزاری ترک گزارش داد که ترکیه ساخت دیوار در مرز مشترک خود با ایران همانند دیوار ساخته شده این کشور با سوریه را آغاز کرده است.

خبرگزاری ایسنا: یک خبرگزاری ترک گزارش داد که ترکیه ساخت دیوار در مرز مشترک خود با ایران همانند دیوار ساخته شده این کشور با سوریه را آغاز کرده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد؛ خبرگزاری دوغان ترکیه گزارش داد که سلیمان البان، فرماندار ایالت آگری ترکیه روز سه شنبه از ساخت دیوار مرزی با ایران بازدید کرد. نهادهای ترکیه در حال ساخت دیوار مرزی خود با ایران به عرض دو متر و ارتفاع ۳ متری هستند.

ترکیه در حال ساخت دیوار در مرزهای خود با ایران در راستای تقویت امنیت از طریق توقف نفوذ شبه نظامیان کرد و قاچاقچیان غیرقانونی است.

در ماه ژانویه، رجب طیب اردوغان از برنامه ترکیه برای ساخت دیوار مرزی با ایران و عراق همانند دیواری که به طول ۹۱۱ کیلومتر در مرز این کشور با سوریه در حال ساخت است، خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیش تر یک مقام آگاه در وزارت خارجه اعلام کرده بود که هر اقدامی در مرزهای مشترک ایران و ترکیه باید با اطلاع تهران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم ازترامپ یادگرفته !

    • عسل

      برای امنیت بهتره که دیوار بکشه

    • ایمان

      خاک بر سر ما چقدر بدبختیم که ترکیه درحال دیوارکشی مرز دو کشور است وچه حقیرند آن جماعت به اصطلاح ایرانی که برای تفریح میرن ترکیه.

    • مهدی

      ایران هم باید برای تامین امنیت خود نسبت به ساخت دیوار در مرزهای شرقی با افغانستان و پاکستان اقدام کند .

    • بدون نام

      این هم از کشور دوست و برادر ترکیه !!!!

      پاسخ ها

      • اریا

        حالا هی برید ترکیه پول بریزین تو حلقشون....

    • بدون نام

      تکلیف رود خانه های مشترکی که از ترکیه سر چشمه میگیرند وایران ،سوریه وعراق از آن استفاده میکنند چه میشود.

    • رضا

      اون جماعت که برای تفریح می روند حقیر نیستند بلکه توانایی مالی اش را دارند

    • سعیدطهمورثی

      درعصرارتباطات ودهکده جهانی کشیدن دیواربین مرزها به مفهوم درک وتحلیل نادرست ازنیازها ووضع جهان و دخالت درآنچه که به موضوع حقوق بشر وحقوق مدنی ملت ها، مردم، جامعه ونوع بشراست می باشدودرصورت محرزبودن نقص وپایمال نمودن دموکراسی وحاکم شدن دیکتاتوری وخفقان است که این به نفع دولت های دارای چنین تفکری نیست چرا که خودآنان موجب بی ثباتی هستندومی شوند

    • بدون نام

      بیش از 99% افرادی که من میشناسم رفتن کشورهای همسایه برای خوش گذرانی و تفریح و به اصلاح تعطیلات بخدا قسم ایران رو هنوز نشناختن و از جاهای مختلف کشور پهناور مون دیدن نکردن از غرب بگیر تا شرق کشور از شمال تا جنوبش همه جاش خلاصه تاریخ هزار ساله جهان استاز طبیعت بکر و آبشارهای لرستان و مازندان و سواحل شمال و جنوب و گردنه های حیران اردبیل و غارهای همدان و زنجان و مهاباد و دریاچه زریوار و و همه و همه قلعه فلک الافلاک و خانه های قدیمی اصفهان و کاشان و شیراز و با کوروش کبیرش و سیستان و بلوچستان با تاریخ کنه و طبیعت زیبا و .... اگر اینجا ها و ایران خودمون گشتیم و وقت پیدا کردیم برای خارج گردی و فرنگ بفرمائید
      اما انگار رفتن به ترکیه و سواحلش و دوبی و بازارش و ارمنستان و آذربایجان و جدیداً الحمدو لله وضع ملت خوب شده میرن به تایلند و چین و روسیه و اروپا ؟؟ اما هدف از مسافرت به جا ها چیه خدا میداند چون شهرهای بغل دستی شون هنوز ندیدن و لامصب ادعا و چشم و هم چشمی کورمان کرده فلانی رفت ما جا موندیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موضوع گردش در فضای زیبا نیست... بخاطر چیز دیگری به ترکیه سفر میکنند !!

    • بدون نام

      این ها هم اگر ازادی را تو ایران خودمون میزاشتن این همه ارز از این مملکت خارج نمیشد و صد البته وضعیت گردشگر خارجی هم به ایران صد برابر میشد.

    • jafar rostami

      اشکالی نداره. حالا که اینطوره پس بی زحمت به گرد وخاکی که در نتیجه ایجاد سد بر روی رودخانه های دجله و فرات و خشک شدن هورهای جنوب عراق، به طرف خوزستان و غرب ایران راه افتاده، بگوید که خاک ایران را ترک کنند. حمایت ترکیه از گروههایی چون داعش هم نیازی به گفتن ندارد. پررو بودن هم حدی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج