adexo3
۵۷۸۹۸۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سرمایه بانک های دولتی ۲ برابر شد

معاون سازمان برنامه و بودجه سال ۹۵ را یکی از بهترین سالها در همکاری دولت و بانک‌ها توصیف و اعلام کرد: سرمایه بانک‌های دولتی از ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۵۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم: سیدحمید پورمحمدی در مراسم جشن سالگرد یکسالگی ایبِنا و مراسم روز خبرنگار گفت: دولت صاحب سهم بانک های دولتی است و نه سایر بانک ها و برای اولین بار و با وجود همه محدودیت ها، با همکاری سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی سرمایه تمامی بانک های دولتی حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: سرمایه بانک ملی از ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت؛ همچنین سرمایه بانک سپه در مدت مشابه از ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سرمایه بانک مسکن به ۸ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است، گفت: سرمایه بانک کشاورزی به ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و سرمایه بانک توسعه صادرات به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

پورمحمدی همچنین خاطرنشان کرد که یکی دیگر از اصلاحات انجام شده در همکاری دولت با بانک ها، نظام بخشی به صورت های مالی بانک ها بود.

وی همچنین علت حضور نیافتن محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و سخنگوی دولت در این مراسم را کاری ضروری در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رصا شاهبخش.

      بنظر من.کاهش سود سپرده باعث خروج سرمایه از بانکها و در نتیجه ایجاد مشکلات فراولن برای بسیاری از بانک ها خواهد شد و یا مانند گذشته بانک ها عملا بیش از سود مصوب به سپرده گذاران سود پرداخت خواهند کرد.اگر هدف کاهش بهره وام های تولیدی مورد نظره میتوان به کسانیکه وام تولیدی دریافت میکنند معادل 10 درصد بهره وام متعلقه بخشودهگی مالیاتی در نظرگرفت بدون اینکه به سازو کار فعلی بانکها دست زد.

    • toovhed

      سلام ماکه سرمایه اندک تک نرخی داشتیم. دلمون به این چندر قاز اندکی خوش بود این هم که یک روز اینجوری میشه یک روز اونجوری. نميدونم والا عاقبت چه خواهد شد؟

    • بدون نام

      اره خب انقد موسسه و بانک خصوصی پول مردم رو بالا کشیدن

    • بدون نام

      بانکها نیاز به مول ندارن باید اقتصاد خوبی داشته باشیم تا بانکها بتوانن سرمایه گذاری کنن میکن تزریق نکنید فکر درمان باشید.

    • احمد

      موسسات خصوصی بدست دولت نابود شدن تا همین هدف حاصل بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج