۵۸۰۶۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورود سپاه و ارتش به مناطق سیل زده گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به افزایش نیروها در عملیات یافتن مفقودان سیل گفت: نیروهای سپاه و ارتش از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل‌زده شدند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به افزایش نیروها در عملیات یافتن مفقودان سیل گفت: نیروهای سپاه و ارتش از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل‌زده شدند.

صادق‌علی مقدم با اشاره به ادامه روند امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: برای یافتن ۲ مفقود سیل دیروز در دهنه زرین گل شهرستان علی‌آبادکتول، نیروهای مردمی، سپاه و ارتش از صبح امروز به کمک آمده‌اند.

وی با اشاره به افزایش نیروها برای یافتن مفقودان سیل افزود: نیروهای سپاه و ارتش نیز از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل زده دهنه زرین گل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: سیل روز گذشته در دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول سبب شده بود ۳ سرنشین یک خودرو در سیل گرفتار شوند و روز گذشته پیکر یکی از این مفقودان پیدا شد اما تاکنون خبری از پدر و پسر مفقود شده نیست.

مقدم با اشاره به اینکه همه راه‌های اصلی استان گلستان باز است، افزود: همچنین ماموران راهداری نیز در تلاش برای بازگشایی برخی راه‌های روستای کوهستانی شهرستان‌های علی آبادکتول، رامیان، مینودشت و آزادشهر هستند.

وی اظهار کرد: خسارات زیادی در حوزه راه و مناطق مسکونی در شهری و روستایی داشتیم و امروز امید داریم برآورد اولیه خسارات را بتوانیم اعلام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج