adexo3
۵۸۰۷۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دفاع جنیفر لورنس از «مسافران»

منتقدان سال گذشته چندان با فیلم فضایی و عاشقانه‌ «مسافران» به کارگردانی مورتن تیلدام (و با بازی‌های لورنس و کریس پرَت در نقش‌های اصلی) مهربان نبودند.

وب سایت هنر و تجربه: منتقدان سال گذشته چندان با فیلم فضایی و عاشقانه‌ «مسافران» به کارگردانی مورتن تیلدام (و با بازی‌های لورنس و کریس پرَت در نقش‌های اصلی) مهربان نبودند. این طور شد که امتیاز میانگین ۳۱ از ۱۰۰ در سایت جمع‌آوری آرای منتقدانِ «راتن تومیتوز» برای فیلم به دست آمد.
دفاع جنیفر لورنس از «مسافران»

به نقل از ایندی وایر نوشت:با این وجود، «مسافران» در گیشه خودی نشان داد و بیش از سیصد میلیون دلار در فروش جهانی فروخت؛ و حتی در رشته‌های فنی هم دو نامزدی اسکار را به دست آورد. جنیفر لورنس در گفت‌وگوی تازه‌اش با «ووگ» خیلی دیر به منتقدان واکنش نشان داده است و در دفاع از فیلم گفته است: «فیلم‌نامه مشکل‌هایی دارد که در خصوص تشخیص ندادن‌ نویسندگان از توانایی خودم ناامید شدم. فکر می‌کردم فیلم‌نامه‌ی زیبایی است و حسابی تحت تأثیر داستان عاشقانه‌ی پیچیده‌اش قرار گرفته بودم.»

حرف‌های لورنس نشان می‌دهد که او با منطق پشت فیلم ایستاده است و متوجه اشکال‌های آن هم هست و بدش نمی‌آید که «مسافران» تدوین دوباره‌ای را تجربه کند. وی در پایان حرف‌هایش در جواب به نقدهای تندوتیز گروهی از منتقدان گفته است: «بی‌تردید این فیلم یک شکست نبوده است و به‌هیچ‌وجه از این تجربه پشیمان نیستم. فقط مصالح و مسائلی در فیلم وجود دارد که ای‌کاش پیش از ورود به پروژه بیش‌تر دقت می‌کردم و متوجه‌شان می‌شدم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج