adexo3
۵۸۱۲۸۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

دولت به فکر افزایش وام مسکن است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست دولت دوازدهم حمایت از افزایش رقم و کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن است.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست دولت دوازدهم حمایت از افزایش رقم و کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن است.

حامد مظاهریان اظهار کرد: سیاست کلان ما حمایت از نرخ پایین بهره، افزایش رقم و نیز طولانی شدن مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن است. شرط این مساله هم این است که نظام بانکی بتواند خود را از دارایی های سمی آزاد کند.

وی افزود: پیشنهاد و دفاع هر روزه ما در برابر اقتصاد کلان این است که رقم تسهیلات در جهت بالا بردن قدرت خرید متقاضیان مسکن افزایش پیدا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا دولت دوازدهم در نظر دارد نرخ سود تسهیلات مسکن را از ۹.۵ درصد کاهش دهد، گفت: بله ما فکر می کنیم متناسب با نرخ سود بانکی که ان شاءالله کاهش خواهد یافت، نرخ بهره تسهیلات بانکی هم کاهش پیدا کند.

مظاهریان همچنین سامانه املاک و اسکان را در حال طراحی عنوان و تصریح کرد: سامانه املاک و اسکان طراحی شده و نسخه "بتا"ی این سامانه در دسترس قرار دارد اما لازم است به تدریج بانکها به آن وصل شوند.

وی درخصوص پیش بینی از آینده بازار مسکن گفت: خبر خوشی که می توان اعلام کرد این است که همچون چهار سال گذشته در یک سال آینده نیز افزایش شدید قیمت پیش بینی نمی شود و نرخ رشد قیمت مسکن حول و حوش تورم خواهد بود. این مساله کمک می کند تا خریداران واقعی در بازار حضور پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام مردم میخوان یه سرپناهی داشته باشن چرا الان مردم برای سر پناه خودشون باید قسط مسکن بدن این سرپناه باید بشه مثل 30سال قبل تاکجا میخوان گرانی باشه از این چیزای کوچک گرفتهتا به چیزای بزرگتر مردم دارن تاخرخره میکنن توقرض بعد یکی میخواد خونه بخره 90متری را باید150میلون تومن بده این رسمش نیست برای قبرم مردم باید کلی پول بدن آده هنگ میکنه این چیزا را میشنوه دوست داشتی منتشر کن دوستم نداشتی نکن

    • بدون نام

      خوب چرا همش به فکر افزایش مدت بازپرداخت هستن مگه یه کسی که سنش یکم بالاتر هست تا کی زیر قسط باشه .میخواد بچه زن بده شوهر بده هزار تا دغدغه دیگه .باید نرخ سودارو کم کنند مثلا ۴ درصد ۵ درصد مبلغ وامم افزایش بدهند .تمام تا همه بتونن بیان وسط برای خرید کیه که از مستاجری راضی باشه .امیدوارم شرایط خیلی عالی توسط دولت رقم بخوره و تو این یه قلم به فکر سودهای کلان نباشند چون واقعا این ملک و ملکوت مال خداوند هست که برای تمام ما انسان ها آفریده و حق مسلم ما داشتن سرپناه برای خودمون .فقط هر کسی تو شهر خودش زادگاه خودش بتونه خونه بخره که جمعیت شهر تهران هم افزایش پیدا نکنه.

    • رسولي

      اگر نرخ سود تسهيلات پايين ببايد وقيمتها ثابت بماند خريداران واقعي شايد تمايل به خريد ملك مورد نظر خودشان كنند البته بايد اين راهم گفت كه هيچ كس راغب به خريد آپارتمانهاي قديمي وبدون امكانات نيست مثل اين ميمونه شما برى ماشين پيكان قديمي بخري الان هيچ كس پول به خونه هاي قديمي وبدون امكانات روز مثل پاركينگ آسانسور پكيج تراس و.....نميده اگرغيرازاينه بگيد نه دهه شصتيها دقيقا ميدونن من چى ميگم چون يه زمان همين دهه شصتيها دنبال واحدهاي ٤٠ ٥٠ مترى بودند ام الان نه ممنون

    • عسل

      اول سود وام رو از ۱۸ درصد کمتر کنین .برای ۶۰ میلیون وام باید ۱۰ میلیون اوراق بخریم .این انصاف نیست

    • بدون نام

      این افزایش وام مسکن فقط به سود بسازبفروشهادلالهاس وبه ضرر خریدارها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج