جاباما
۵۸۲۲۶۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آزمایش محرمانه یک اپلیکیشن در چین توسط فیسبوک

فیسبوک میلیاردها نفر را در سراسر جهان به هم مرتبط می سازد، اما تا کنون موفق نشده جایگاه قابل توجهی در پرجمعیت ترین کشور دنیا برای خود به دست آورد. چین از سال ۲۰۰۹ این شبکه اجتماعی را مسدود کرده و بنابراین فیسبوک از حضور رسمی در کشوری که بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد محروم است.

وب سایت تک شات: فیسبوک میلیاردها نفر را در سراسر جهان به هم مرتبط می سازد، اما تا کنون موفق نشده جایگاه قابل توجهی در پرجمعیت ترین کشور دنیا برای خود به دست آورد. چین از سال ۲۰۰۹ این شبکه اجتماعی را مسدود کرده و بنابراین فیسبوک از حضور رسمی در کشوری که بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد محروم است.
آزمایش محرمانه یک اپلیکیشن در چین توسط فیسبوک
البته این بدان معنی نیست که فیسبوک کنار می کشد و هیچ اقدامی نمی کند. بر اساس یک گزارش جدید، فیسبوک بصورت محرمانه مشغول آزمایش یک اپلیکیشن جدید در چین بوده است.

به گزارش نیویورک تایمز، فیسبوک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس با نام Colorful Balloons را منتشر کرده است. در خصوص ویژگی های این اپلیکیشن باید از شباهت زیاد آن به اپلیکیشن Momets فیسبوک گفت و فقط این اپلیکیشن فاقد هرگونه برندی است که نشان از وابستگی این اپلیکیشن به فیسبوک دارد.

در پاسخ به گزارش نیویورک تایمز، فیسبوک حضور خود در این آزمایشات را نه مورد تایید قرار داده و نه رد کرده است. یکی از سخنگویان این کمپانی گفته است: «ما بارها اعلام کرده ایم که به حضور در کشور چین علاقه مندیم، و مشغول آشنایی و درک بهتر این کشور از جهات مختلف هستیم.»

گفته می شود Zhang Jingmei این اپلیکیشن را توسعه داده و تا کنون در حداقل یک ملاقات بین فیسبوک و مقامات چینی حضور داشته است. این احتمال وجود دارد که وی یکی از مشاوران فیسبوک و یا حتی یکی از کارمندان آن کمپانی باشد.

مشخص نیست که آیا رگولاتوری چین از این موضوع اطلاع دارد یا خیر. اگر فیسبوک بدون اطلاع رگولاتوری چین و محرمانه مشغول آزمایش اپلیکیشنی بوده تا رفتار اشتراک گذاری محتوا توسط کاربران چینی را شناسایی کند، باید منتظر مذاکراتی نه چندان خوشایند در ملاقات های بعدی مقامات چینی با فیسبوک باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج