۵۸۲۳۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دستگیری ۴۵ قمارباز در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴۵ قمارباز در شیراز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی و گشت‌زنی‌های نیروهای پلیس مطلع شدیم تعدادی قمارباز در ساعات مختلفی از روز در مقابل تعدادی از مراکز درمانی شیراز و مجتمع‌های تجاری با انجام قماربازی از افراد ساده لوح وجه نقد دریافت و بلافاصله محل را ترک می‌کردند که با تلاش ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس تمامی افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۴۵ قمارباز در شهرستان شیراز دستگیر و پرونده آنان به مراجع قضایی ارجاع داده شده است افزود: تلاش داریم با حمایت بیشتر دستگاه قضایی استان دیگر همدستان این متهمان را شناسایی کنیم.

ملک‌زاده علت فعالیت علنی آنان در مکان‌های پرتردد سطح شهر را توضیح داد و عنوان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد این افراد برای فرار از گرفتار شدن در چنگال قانون افرادی را به عنوان نگهبان در محل‌های ورودی و خروجی می‌گذارند که به محض مشاهده ماموران توسط همان افراد مطلع و محل را ترک و یا آلات قمار را مخفی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد شاکیان از قماربازان بیش از ۵۰ نفر باشند که اغلب مسافر یا همراهان بیمارانی بوده‌اند که برای درمان از سایر استان‌های کشور به شیراز سفر داشته و در دام افتاده بودند.

ملک‌زاده گفت: بیشتر متهمان ساکن استان‌های شمالی و غربی کشور و همچنین استان فارس بودند که در مکان‌هایی چون پشت ارگ کریم‌خان زند، مقابل انتقال خون در میدان نمازی و دیگر مراکز تجاری در ساعت‌های مختلف با استفاده از آلات قمار مانند ورق، سکه، کارت و غیره اقدام به پهن کردن بساط قمار کرده و با ترفندهای مختلف از شهروندان اخاذی می کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج