adexo3
۵۸۲۴۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تجلیل از جفری تامبور از صحنه تا پیروزی

جفری تامبور خیلی پیش از این که در تلویزیون به موفقیت برسد، سال‌ها بی‌انقطاع روی صحنه بازی کرده است.

روزنامه بانی فیلم: جفری تامبور خیلی پیش از این که در تلویزیون به موفقیت برسد، سال‌ها بی‌انقطاع روی صحنه بازی کرده است.
به نقل از ورایتی، او آن روزها را به عنوان روزهایی به یاد می‌آورد که در سراسر کشور سفر می‌کرد و روی صحنه بازی می کرد و در شهرهایی چون سیاتل، سن دیگو و لویزویل برنامه اجرا می‌کرد او می‌گوید: بازیگری بود که نقش «ماسکا» را در «جولیوس سزار» بازی می‌کرد. او کف دستم را می‌خواند ومی‌گفت پیروزی به دست می‌آید، ولی خیلی دیر.
این بازیگر ۷۳ ساله می‌گوید هیجانزده و شاد است که یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به دست آورده است. روز۸ آگوست روز دریافت این ستاره برای جفری تامبور بود. او با یادآوری دیداری که در بچگی از لس‌آنجلس کرده بود و از سانفرانسیسکو به این شهر آمده بود گفت: پدرم را به یاد می‌آورم؛ برنارد، که من و برادرم لری را- من حدود ۱۰ سال داشتم- به هالیوود آورد. این زمانی بود که کلارک گیبل ستاره هالیوود بود. به همین دلیل این برای من کاملا یک چرخه ویک لحظه خاص است.
تجلیل از جفری تامبور از صحنه تا پیروزی
تامبور بازی برای تلویزیون را سال ۱۹۷۷ شروع کرد. او در شمار زیادی از محصولات تلویزیونی بازی کرد که از کلاسیک‌هایی چون «کش» تا «قایق عشق» در آن جای داشتند. اما او تا وقتی بازیگر «شوی لری ساندرز» در سال ۱۹۹۲ در شبکه اچ‌بی‌او نشد، به شهرت نرسید.
او از «شفاف» یاد می‌کند که برای آن برنده دو جایزه بازیگر اصلی نقش کمدی شد و یک نامزدی هم برای همین سریال کسب کرد. سریال بعدی مورد علاقه او «توسعه دستگیر شده» است که ابتدا در فاکس به روی آنتن رفت و بعد به صورت آنلاین در نتفلیکس در دسترس قرار گرفت.
تامبور درباره کار تلویزیون گفت عادت داشت به سراسر کشور سفر کند تا درباره بازیگری سخنرانی کند. وی در این باره افزود: من عاشق بازیگران هستم؛ از بازیگران رقابتی تا بازیگر مکمل.
او افزود: برای بازیگران جوان امروز این پلتفرم‌ها بی پایان هستند. وی از بچه‌ای یاد کرد که در خانه‌اش در نیویورک جلوی او را گرفت تا یک ویدئوی ۶ دقیقه‌ای را که برادر کوچکترش در آیفون ساخته بود به او نشان دهد.
وی افزود: من خیلی از این هم تعجب می‌کنم که ما دیگر داریم رفتن به سینماها را هم تعطیل می‌کنیم. و البته او تاکید کرد سریال‌هایی هستند که او هنوز نتواسنته تماشا کند که «بازی تاج وتخت» از جمله آنهاست.
مصاحبه با تامبور شبیه گفتگو با یکی از دوستانتان است. در حالی که او دارد درباره سریال «شفاف» یا فیلم «ترول‌ها» یا یک نمایش دیگر حرف می زند، درباره کتابی که خوانده هم صحبت می‌کند و درباره علاقه خود گزارشگربه یک کتاب مشخص هم از وی سوال می‌کند یا بدتر از آن ممکن است درباره مراقبت از فرزند و پدر یا مادر بودن حرف بزند.
او مالک کتابفروشی «اسکایلایت بوکز» در لس‌آنجلس در محله لوس فلیس است و در عین حال نویسنده کتاب «آیا شما هر کس هستید؟» او خیلی چیزها را از کتاب «خدای چیزهای کوچ» نوشته ‌آرونداتی روی نویسنده هندی یادگرفته و بعد به سراغ کتاب جدید او رفته است.
او می‌گوید یک زندگی روتین دارد و دوست دارد صبح خیلی زود بیدار شود و در تختخواب کتاب بخواند و در همان حال یک فنجان قهوه هم که از شب پیش کنار تختخوابش گذاشته، بنوشد.
در حالی که تامبور دوست دارد کتاب‌ها را در سایت آمازون ببیند و سری به آنها بزند؛ رفتن به کتابفروشی را هم دوست دارد و حس دست زدن به کتاب را هم دوست دارد. او می‌گوید: من در اینترنت کتاب می‌خوانم، اما حس کتاب در دسترس گرفتن را بیشتر دوست دارم برای من بوی صفخات کتاب شگفت انیگز است».
مالی دختر بزرگ او کسی است که او همیشه نظرش را درباره کتاب‌ها از وی جویا می‌شود و البته چند تا از دوستانش هم هستند که مشورت‌های خوبی به او می‌دهند.
این بازیگر می‌گوید اخیرا قسمت سوم سریال «آمازون» او پخش شده و می‌افزاید: من اصولا آدم افتاده‌ای هستم، اما تقریبا در طول یک سال، هنوز فصل سه را ندیده‌ام و برای همین فکر می‌کنم باید خودم را تازه کنم. پای لپ تابم می‌نشیم. اهل میگساری نیستم، هر چند از مد افتاده هم نیستم، اما هر شب دو سه اپیزود تماشا می‌کنم و بعد می روم و سرگرم کار دیگری می شوم .
وی از اینکه این سریال چقدر خوب است حسابی ذوق زده شده است و می‌گوید با وجود اینکه این سریال خیلی سریع فیلمبرداری شد، اما او مثل هر تماشاگر دیگری می نشیند و آن را تماشا می‌کند.
وی می افزاید: حالا متوجه می شوم که چرا مردم در خیابان می‌آیند به طرفم و شروع به صحبت درباره یک خاطره از خانواده شان یا چیزی شبیه این می‌کنند.
همان طور که او درباره فصل بعدی این سریال صحبت می‌کند قول می دهد که این سریال یک درام خیلی قوی باشد. او می‌گوید: «چیز جالب درباره جیل سولووی فصل چهارم آن نیست و آنها هیچ چیز را از دست نمی‌دهند».
تامبور به همه جهان رسانه کابلی هم فکر می‌کند. می‌گوید: من کارم را با اچ‌بی‌او شروع کردم و وقتی این شبکه خیلی کوچک بود، حالا که به یک شبکه استریم بدل شده است. من عاشق نمایش آنلاین هستم؛ این روش همه فرصت‌های بازیگری را تغییر داده و آن را گسترده‌تر کرده است. همه می گویند استریم کردن مثل این ایت که همه جا فروشگاهی وجود داشته باشد. «آمازون» هم واقعا شگفت انگیز است و از نویسندگان هم حمایت می‌کند.
این بازیگر درباره شباهت‌های بین بلوتوس و ریاست جمهوی ترامپ هم می‌گوید همه پست‌ها او را می‌خواند و ویدیوها را می‌بیند.
وی می افزاید: من از تماشای آنها لذت می برم. مردم طنزهای فوق العاده ای می‌سازند. من به طنز علاقه دارم و طنز چیز بزرگی است. استیو کولبرت چیز بزرگی گفته : این که لازم نیست بخندی وهمان زمان نگران هم باشی. طنز واقعا فوق العاده است.
این بازیگر از این که همه جور طرفداری دارد حسابی خوشحال است و می‌گوید از پیر و جوان در میان طرفدارانش جای دارند. وی درتوضیح این مساله می‌گوید: « برخی از مردم مرا از «ترول‌ها» می شناسند یا از «شفاف» و این فوق‌العاده است. میانگینش واقعا خوشایند می شود».
این بازیگر که هم روی صحنه تئاتر بوده و نه تنها صداپیشه انییمشن بوده بلکه در چندین انیمیشن از جمله «هیولاها در برابر بیگانگان» و «باب اسفنجی» هم صحبت کرده پدر بچه‌های جوانی هم هست و می‌گوید آنها وقتی او را در حال صداگذاری انیمیشین می‌بینند که در همان حال دارد ساندویچ می‌خورد فکر می‌کنند او فقط ساندویچ می خورد. و می افزاید: فکر می کنم آنها هنوز نمی‌دانند من بازیگرم یا ساندویچ خور!
فرزندان تامبور نیز در کنار او در مراسم دریافت ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود حضور داشتند.
با درنظر گرفتن ستاره اخیری که این بازیگر در پیاده‌روی مشاهیر دریافت کرد اکنون ۲۶۱۷ ستاره در این پیادهرو به مشاهیر دنیای هنر اختصاص یافته است. ستاره او در بلوک ۶۳۰۰ بلوار هالیوود واقع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج