۵۸۲۵۳۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دنباله «سیکاریو» تابستان ۲۰۱۸ اکران می‌شود

آی ‌سینما: استودیوی «سونی» به تازگی از زمان‌بندی اکران بعضی از پرسروصداترین محصولات خود از جمله اولین دنباله تریلر اکشن «سیکاریو» رونمایی کرده است. طبق اعلام این استودیو، فیلم «سیکاریو: سولدادو» از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (هشتم تیر ۹۷) در سینماهای دنیا اکران می‌شود.

وب سایت آی ‌سینما: استودیوی «سونی» به تازگی از زمان‌بندی اکران بعضی از پرسروصداترین محصولات خود از جمله اولین دنباله تریلر اکشن «سیکاریو» رونمایی کرده است. طبق اعلام این استودیو، فیلم «سیکاریو: سولدادو» از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (هشتم تیر ۹۷) در سینماهای دنیا اکران می‌شود.
دنباله «سیکاریو» تابستان 2018 اکران می‌شود

این تریلر جنایی که دنباله‌ای بر فیلم ۲۰۱۵ دنی ویلنوو محسوب می‌شود، با بازگشت بنیسیو دل تورو و جاش برولین در نقش دو مامور سازمان سیا و به کارگردانی استفانو سولیما مقابل دوربین رفته است. «سولدادو» در زبان اسپانیایی به معنای «سرباز» است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، استودیوی سونی از به تعویق افتادن زمان اکران «باربی» و همچنین، حضور آن هاتاوی به عنوان ستاره اصلی این فیلم خبر داده است. پیش از این، قرار بود فیلم «باربی» در تاریخی که برای اکران «سیکاریو ۲» اعلام شده، به نمایش درآید اما ظاهرا با چند هفته تاخیر، از ۸ اوت ۲۰۱۸ (چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۷) روانه پرده سینماها خواهد شد.

فیلم مستقل «مرد عنکبوتی» با عنوان «نقره‌ای و سیاه» (Silver & Black) هم برای اکران در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۲۰ بهمن ۹۷) آماده می‌شود. این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی جینا پرینس بای‌دوود با تمرکز بر دو شخصیت زن کتاب‌های مصور مارول شامل «سمور نقره‌ای» و «گربه سیاه» تهیه و تولید خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج