adexo3
۵۸۳۰۹۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

قاضی‌پور: موافق صحبت کردن من، معجزه است!

نماینده مردم ارومیه گفت: علوی در چارچوب حرکت می‌کند و به فضای امنیتی کشور آرامش داده است. عملیات‌های زیادی در مبارزه با گروه‌های تروریستی، منافقین و ضد انقلاب انجام داده است.

نماینده مردم ارومیه گفت: علوی در چارچوب حرکت می‌کند و به فضای امنیتی کشور آرامش داده است. عملیات‌های زیادی در مبارزه با گروه‌های تروریستی، منافقین و ضد انقلاب انجام داده است.

نادر قاضی‌پور در نطق خود در صحن علنی مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت:‌ با توجه به وظیفه ذاتی وزارت اطلاعات علوی خوب عمل کرده است. اولین بار است که طی ۱۰ سال گذشته به عنوان نماینده موافق صحبت می‌کنم و می‌توان این را معجزه دانست.

نماینده مردم ارومیه اظهار کرد: علوی به مسائل امنیتی نگاه فرهنگی دارد و این یعنی داشتن عقل. او به مشکلات امنیتی نگاه سیاسی دارد و نهایتاً‌ آنها را تبدیل به یک مشکل اجتماعی می‌کند و در سازمان‌های مردم‌نهاد آنها را حل می‌کند.

او افزود: آدم غیر عاقل یک مشکل کوچک را بزرگ می‌کند. علوی در چارچوب حرکت می‌کند و به فضای امنیتی کشور آرامش داده است. عملیات‌های زیادی را برای مبارزه با گروه‌های تروریستی، منافقین و ضد انقلاب انجام داده است. ۱۲۰ گروه تروریستی را از بین برده است. او توانسته است وابسته سیاسی ایران در یمن را آزاد کند، پیکر مرحوم دانایی‌فر را از پاکستان به ایران انتقال دهد و این تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های ایشان در وزارت اطلاعات می‌باشد.

قاضی‌پور مردم ارومیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر وزارت اطلاعات با تمام ارگان‌ها هماهنگ است. علوی ولایتمدار و تابع رهبری است. تقویت بنیه دفاعی و وزارت اطلاعات به نفع کشور است. به طور خلاصه رفتار علوی مصداق این آیه قران است که می‌گوید با دشمنان خودسرسخت و با دوستان با ملاطفت برخورد کنید. امیدوارم مشکلات آن دسته از افراد که با علوی مخالفت می‌کنند حل شود و ایشان با رای اعتماد خوب در این سمت انتخاب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه موافق یا مخالف صحبت کردن تو چه ارزشی داره
      در حرفهای تو عقلانیت و منطق جایگاهی نداره چه وقتی موافقی چه زمانی که مخالفی

    • shahrooz

      نماینده مردم ارومیه نماینده آذری ها وکرد هاست ولی افکار نژاد پرستانه داره!!نمی دونم چه جوری رای میاره!!!دیگه قطعا رای نمیاره از این به بعد به علت فکر و بافت اکثریت جمعیتی ارومیه و آذربایجان غربی

    • بدون نام

      اینکه تو بعنوان نماینده مردم تو پارلمان یه کشور هستی خودش یه ترکیبی از معجزه و مصیبته

    • بدون نام

      آقای قاضی پور خاری بچشم دشمنان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج