۵۸۴۱۵۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

دفاع تاجگردون از وزیر پیشنهادی ارتباطات

«غلامرضا تاجگردون » رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «به نظر من حیف است که رای نیاورد».

خبرگزاری ایرنا: «غلامرضا تاجگردون » رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «به نظر من حیف است که رای نیاورد».

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاجگردون اضافه کرد: رییس جمهوری در کنار برخی وزرای کارکشته و بعضا خسته و یکی دو وزیر پیشنهادی بی انگیزه، یک جوان به مجلس معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این چند روز چندین بار با جهرمی صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد، گفت: به نظر من انسان توانمندی است که می تواند در این حوزه موفق شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس دهم، گفت: باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت، از توان وزیر پیشنهادی استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی افتد، یک خسته دیگر به ما معرفی می شود و باید به او رای دهیم.

وی افزود: جهرمی این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایت ها به جامعه منتقل می شود؛ مانند بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسوول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع التصویری خاتمی و ده ها موضوع دیگر ... .

تاجگردون ادامه داد: از مراجع رسمی به شکل دوستانه سوال کرده و چیزی دریافت نکرده ام؛ اگر بخواهیم تمام حرف ها را بپذیریم، باید حرفهایی که در مورد خیلی از دوستان دیگر زده می شود را هم بپذیریم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری هفدهم مردادماه نام 17 وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

طبق ماده ۲۰۵ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، یک هفته پس از معرفی دولت، برای بحث و بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت و اخذ رای اعتماد برای هیات وزیران جلسات مجلس به‏ طور متوالی تشکیل می‏‌شود.

«محمد جواد آذری جهرمی » گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با 36 سال سن، دارای 10 سال تجربه در مناصب اجرایی است.

وی سابقه یک دوره تصدی مدیرکلی امنیت سیستم های ارتباطی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران دارد، به مدت دو سال عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل (۹۵-۱۳۹۳) بود و اکنون معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران است.

یک دوره عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران (95-1393)، عضویت در کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی، عضویت در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی و عضویت ناظر در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در کارنامه آذری جهرمی دیده می شود.

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتماً از اقای تاجگردون فایل شنیدنی دارند تا از ترسشان همچین چیزی بگه

    • azad

      چرا حرفی از سوابق اطلاعاتیش نگفتید که دیروز صداو سیما هم بههش اشاره کرد؟!!!

    • بدون نام

      عه

    • حاج اقا مطهری فرد

      سلام بر برادر هم استانی خودم یک نکته :-)مؤمن واقعی همیشه باید بین خوف و رجا زندگی کند :-)الان تو این دورو زمونه کی بین خوف و رجا زندگی میکند :-)بعضی علاوه بر دانستن مسئله دوباره راه را بیراهه میروند :-)پروردگارا هر مسئولی تو هر لباسی بتواند دین خود را نسبت به خدای خود سربلند پس بدهد و بار مسئولیت اسلامی و خدایی را سالم به زمین بگذارد یا علی فدای رهبرم سید علی :-)لبیک یا زینب

    • بدون نام

      ولمون کن دوباره این بیاد فیلتر کنه و شنودو علنی کنه و یه چیز عادی خدا داده جوون عرضه دار مگه این فقط جوونه اومد سایتای ایرانی هم فیلتر کنه فکر کنم اگه راست میگن جوون جوون میکنن این همه جوون نخبه و این همه جوون متخصص کو پس چرا اهمیتی بهشون نمیدن هرچی جوون نخبه داریم فرار میکنه چرا؟چرا بهترین طراحای خودروی ایرانی باید در خدمت شرکتای بنز بی ام و لامبورگینی باشن چرا مخترع های جوونمون همه طراحاشون رو جرات ندارن بدن از ترس دزدیده شدن اختراعشون و مجبورن با نا امیدی ول کنن برن آقای ناجگردون پیشنهاد میدم یکم که نه خیلی دیدتونو وسیع تر کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج