۵۸۵۷۵۷
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

سه قول «بطحائی» به مردم و فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش در اولین روز کاری‌اش به مردم و فرهنگیان سه قول داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش در اولین روز کاری‌اش به مردم و فرهنگیان سه قول داد.

سید محمد بطحائی در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، سه وعده جدی به مردم داد و اظهار کرد: در آستانه دوره جدید خدمتم در آموزش و پرورش سه قول جدی به مردم و همکارانم می‌دهم.

وی افزود: نخست اینکه از همین امروز تحول در نظام آموزش و پرورش را بر اساس سند تحول بنیادین با جدیت آغاز می‌کنم.

دومین قول بطحایی تربیت نسلی متدین بود که در این باره گفت: دوم اینکه برای تربیت نسلی متدین، اخلاقی، کارآفرین و با نشاط همه تلاش خود را بکار می‌گیرم.

وزیر جدید آموزش و پرورش ادامه داد: سوم اینکه به عنوان نماینده یک میلیون و ۷۰۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته فرهیخته در هیئت دولت، همه همت و تلاش خود را برای ارتقای معیشت و منزلت آنها بکار می‌گیرم.

به گزارش ایسنا، همچنین وزیرآموزش وپرورش دربدو ورود به ساختمان مرکزی آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت نیروی انسانی همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور را آماده می کند و سرمایه ارزشمند آن، نیروی انسانی کارآمد و توانمند است، گفت: با اتکاء به نیروی انسانی توانمند در آموزش و پرورش، می توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

وی در بدو ورود به ساختمان مرکزی این وزارتخانه و در دیدار با جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی، اظهارکرد: یکی از پشتوانه های اصلی پذیرش مسئولیت، وجود نیروهای فعال و کارآمد است، این موضوع را درجریان ارائه برنامه های خود درکمیسیون ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، بارها اعلام کردام.

وی با بیان اینکه سایردستگاه های اجرایی همواره از نیروهای آموزش وپرورش برای پست های مختلف مدیریتی استفاده می کنند، تصریح کرد: درحال حاضر، آموزش وپرورش با مسائل و مشکلات فراوانی مواجه است، اینجانب یقین دارم با کمک و همکاری معلمان، مدیران وکارشناسان و با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت می‌توانیم در راستای اجرای سند تحول بنیادین و دستیابی به چشم اندازهای نوین آموزش وپرورش مترقی حرکت کنیم.

عضوکابینه دولت دوازدهم، رأی نمایندگان مجلس به وزیر را رأی کلیت آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت: رأی بالای نمایندگان، ‌مسئولیت را برای اینجانب سنگین‌تر می‌کند، قطعاً هرقدر آموزش وپرورش با کیفیت مطلوب‌تر به دانش آموزان ارائه شود، بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، رخ نخواهد داد.

بطحایی ادامه داد: باید تلاش کنیم در مدارس به دانش آموزان، موضوعاتی آموزش داده شود تا نیازهای جامعه را مرتفع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرفرزادی

      احسن جناب وزیر.....اصل ترقی درهمین سه مورداست..ان شالله شما وهمکارانتان موفق باشند...

    • بدون نام

      خب حالا که همه چی حل شد،یکار دیگه هم بکن.لطفا دست نمایندگان مجلس در انتصابات در ادارات اموزش و پرورش مناطق رو کوتاه کن.باشه؟

    • بدون نام

      استخدام پارتی بازی رو وجذب نیروی پیش دبستانی وحق التدریس ک باپارتی نمایندگان وبعضاخودکادر اداره هست روریشه کن کن.

    • بدون نام

      همان سومی را اجرا کن، بقیه پیشکش!

    • یک معلم

      شما هم نمی تونی کاری کنی چون کسی به آموزش و پرورش اعتقاد نداره ... این رو بدون تا وقتی به معلم نگاه درستی نشه ، صد سال هم بگذره هیچ اتفاقی نمی افته ..... لطفا منتشر کنید

    • دبیر بی نام

      تخته گاز نرو موتور میسوزونی عزیز رتبه بندی قانونی را اجرا کن بقیه خودش خودکار اجرا میشه

    • ariya

      خداکنه مثل بقیه همکاران وزترتخانه ای سابق فقط شعارندهید

    • بدون نام

      حقوق دبیر بازنشسته از نظافتچی کوچه کمتره.....بیمه ی طلایی....بیمه ی درمانی.....همه باموسسات دیگر فرق داره.....همه ی دولت ها هم قول میدندرست می شه.......بعد چند روز هم وزرای بیچاره می بینن کاری از دستشون برنمیاد سکوت می کنن دولت باید بودجه اختصاص بده.....با بستن مالیات بر روی اجناس لوکس.........

    • سعیدطهمورثی

      انشاء الله تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس دارای سابقه همکاری با آموزش وپرورش هم درچارچوب برنامه های تحولی وزیرمحترم آموزش وپرورش موردتوجه، عنایت ومساعدت قرارگیردتااسترس مربوط به آن دسته ازافرادکه تاکنون تعیین تکلیف نشده وحقوق استخدامی آنان مشمول ودستخوش مروروگذشت زمان شده ولی دست ازپیگیری برنداشته اندبشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج