۵۸۵۹۲۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

کرباسیان: برای من تاج گل نفرستید

وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین دستور صادره پس از استقرار در این وزارتخانه طی بخشنامه ای به کلیه واحدهای ستادی، سازمان های تابعه، بانک ها، بیمه ها و شرکت های دولتی خواستار خودداری مدیران از ارسال پیام تبریک و تاج گل به مناسبت انتصاب خود به عنوان وزیر اقتصاد شد.

اقتصاد آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین دستور صادره پس از استقرار در این وزارتخانه طی بخشنامه ای به کلیه واحدهای ستادی، سازمان های تابعه، بانک ها، بیمه ها و شرکت های دولتی خواستار خودداری مدیران از ارسال پیام تبریک و تاج گل به مناسبت انتصاب خود به عنوان وزیر اقتصاد شد.
در متن بخشنامه صادره از سوی مسعود کرباسیان آمده است:
با عنایت به لزوم پایبندی عملی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت انضباط مالی در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با عنایت به اینکه کاهش مکاتبات زائد و غیر ضرور درون و برون وزارتخانه ای از مصادیق این پایبندی است ضمن سپاس از ابراز لطف و محبت مدیران و همکاران محترم تاکید می دارد، از ارسال هر گونه پیام تبریک، تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها اجتناب نمایند.

انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت گردد. به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همانا ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم میهنمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد علی حداد دستنایی

      اقدامی پسندیده و شایسته که خدا کنه برای دیگران هم الگو بشه و از حیف و میل بیت المال جلوگیری ميشه

    • مهدی خورستان

      آقای وزیر دستور دهید تاپولهای مردم که توسط بانک مرکزی برداشته شده ومردم رابیچاره کرده هرچه سریعتر پرداخت شود اگر موسسات خلافی کرده اند به مردم چه ربطی دارد چرا مردم باید تاوان کم کاری دیگران راپس بدهند

    • مرتضی جعفری فرد،شیراز

      سال نیکوازبهارش پیداست،باامیدبه توفیقات روزافزون برای وزیرمحترم اقتصادبه نظرحقیراقدامی پسندیده وخواسته ای بجاست وبهتراست این کاربرای سایروزارتخانه هاوسازمانهوادارات و.....، باب شودوازاینهمه ریزش سرمایه درون زباله دان ها اعم ازجرایدوبنروپلاکارد وتاج گل و....، جلوگیری شود
      خداخیرشان دهد.استارت کارشان عالی است من به سهم خویش به عنوان یک شهروندازایشان صمیمانه سپاسگزارم وبراشون طلب توفیق ازخدای منان دارم.

    • بدون نام

      به این کارش....احسنت......

    • بدون نام

      این هم یک ترفند زیرک انه است فقط منتظر بمان ونکاه کن که زمان ثابت خواهد کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج