۵۸۶۲۹۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

پرونده طلاق با ۲ جنایت بسته شد

مرد شاهرودی که پس از قهر طولانی همسرش، با اسلحه شکاری به خانه پدرزن خود حمله کرده و با چهار گلوله زن میانسال و مادرش را به قتل رسانده بود پس از چند ساعت‌ فرار خود را تسلیم پلیس کرد.

روزنامه ایران: مرد شاهرودی که پس از قهر طولانی همسرش، با اسلحه شکاری به خانه پدرزن خود حمله کرده و با چهار گلوله زن میانسال و مادرش را به قتل رسانده بود پس از چند ساعت‌ فرار خود را تسلیم پلیس کرد.
شامگاه یکشنبه در شهرک ذوالفقار شاهرود مردی به خاطر اختلاف زناشویی، با شلیک گلوله، همسر و مادر زن سالخورده‌اش را به قتل رساند و فرار کرد. مرد ۴۲ ساله با همسرش اختلاف خانوادگی داشت و زن از شش ماه قبل در منزل مادرش بسر می‌برد و از دادگاه درخواست طلاق کرده بود.
براساس اعلام پلیس شاهرود خبر این جنایت ساعت۱۰ یکشنبه شب به کلانتری ۱۲ این شهر اطلاع داده شد و مأموران با حضور در محل با پیکرهای خون آلود مادر و دختر روی پله‌های راهرو خانه روبه‌رو شدند که هر دو به بیمارستان انتقال یافتند اما مادر ۷۰ ساله و دختر ۴۲ ساله‌اش به علت خونریزی جان سپردند.
سردار روح الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: بعد از بررسی‌ها مشخص شد قاتل داماد خانواده بوده وبا توجه به اختلاف خانوادگی به منزل مادر زن خود رفته و پس از مشاجره لفظی با همسر و مادر زن اش در راه پله‌های ورودی ساختمان با یک سلاح ساچمه زنی چهار گلوله به سمت آنها شلیک کرده و از صحنه جنایت فراری شده است.
قاتل که سلاح شکاری‌اش را در خانه یکی از بستگان خود پنهان کرده بود وقتی همه راه‌ها را برای فرار بسته دید نزد پلیس رفت و خود را معرفی کرد. متهم در بازجویی انگیزه جنایت را شکایت همسرش برای طلاق و دخالت‌های بی‌جا و فحاشی‌های خانواده همسرش عنوان کرد.
او به مأموران گفت: هنگام شب برای برگرداندن همسرم به منزل و پایان اختلاف و دشمنی ها، به منزل مادرزنم رفتم اما با ورود به خانه، با فحاشی‌های او و مادرش روبه‌رو شدم. بعد هم از شدت عصبانیت با اسلحه‌ای که همراه داشتم چهار تیر به سمت آنها شلیک کردم و متواری شدم.
به گزارش پلیس این مرد ابتدا همسرش را در راه پله هدف قرار داده و وقتی مادرزنش با شنیدن صدای شلیک گلوله‌ها به راهرو آمده است به او نیز شلیک کرده و زن سالخورده را هم به قتل رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه میخواستی زنت برگردونی چرا با اسلحه رفتی؟

    • بدون نام

      با اسلحه رفته بوده آشتی کنه؟ اینا عین سگ دروغ میگن نامرد های بی وجدان زنه دادخواست طلاق داده بوده این رفته خونه اش به زور اسلحه باهاش آشتی کنه نامرد،یه غلطی کردی حداقل انقد غیرت داشته باش که دروغ تحویل مردم ندی بی وجدان چه همگی یاد گرفتن که بعد قتل بگن دخالت کرد فحاشی کرد آدم در خور شخصیتی که داره حرف میشنوه بعضی ها فحش هم براشون زیاده چون غیر از اون رو نمیتونن هضم کنن

    • بینام

      با اسلحه برای آشتی رفته بود ؟ فکر کنم اگر برای قتل رفته بود تانک چیفتن با خودش می برد ...اینها را باید توی بشکه اسید انداخت

    • بدون نام

      عب کاری کرده،چند تا زن دیگه راهمینجوری بکشن برای بقیه درس عبرت میشه که تقی به توقی میشه تقاضای طلاق و مهریه نکنند

    • بدون نام

      مواظب باشید اینجا تگزاس است

    • بدون نام

      بدون نام 13:35 مگه زن اومده خواستگاری تون
      کسی نمیتونه زن نگیره مگه زوره زن نگیره و زیر بار مهریه نره ماشالا زبون دارین 6 متر پس همون زمان خواستگاری یك کلام بگین نه و تموم هیچ کس نمیتونه مجبورتون کنه برای قبول مهریه ولی وقتی قبول کردین پس دیگه تو هر مسئله ای حرف مهریه رو پیش نکشید چون دیگه این حرفا واقعا حال بهم زن شده طرف آدم کشته الان میره پای چوبه دار و به غلط کردن میفته شما هم عرضه داری بفرما، کنار گود نشستن و لنگش کن گفتن رو همه بلدن

    • بدون نام

      دیگه زندگیامون مثل خارجی ها شده همه تفنگ دارن و …

    • محمد

      زنارو باید اینجوری ادب کرد

    • طوفان

      عب نداره الان میره بالای چوبه دار میره پیش زنش

    • $$$$$$$$$$$حدیث$$$$$$$$$$$

      اقامحمدماکه نمیدونیم مقصراصلی کی بوده پس لطفا حرف ازادب زن نزنید؛اتفاقامقصرمرده بوده که زنه خواسته طلاق بگیره ومرده روادب کنه ؛فقط یه سوال ؛ادم باتفنگ میره اشتی وزن برگردونه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!بعدزنشوکشته که ببره؟؟؟؟؟!!!!!!!!مادرزنشم کشته که کاری نداشته باشه که راحت زنشوببره واشتی کنه؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!خوبه نمردیمومعنی برگشتن واشتیوفهمیدیم خخخخخخخ خیلی مزخرف گفته قاتل جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج