adexo3
۵۸۶۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محدودیت‌‌های ترافیکی جاده های کشور

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که در زیر ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

خبرگزاری فارس: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که در زیر ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

کل تردد ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۸۶۱ ترددشمار در محورهای مواصلاتی کشور، تعداد ۷ میلیون و ۱۹ هزار ۲۴۲ دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی کشور، ۱۹ درصد بوده است.

ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات پنج الی ۶ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

‌بیشترین تردد طی ۲۴ ساعته گذشته در ‌آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قم - تهران و آزادراه کرج - تهران (جاده مخصوص) بوده است.

* محدودیتهای ترافیکی پنجشنبه و جمعه

در محور کندوان تردد همه خودروها از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه‌ از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ از پانزده‌ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به کرج، یک طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون، کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد تریلرها کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد همه کامیون‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ‌و همچنین از ساعت ۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ممنوع است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها، از ساعت ۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۱//۰۴/۹۲ ممنوع است.

در محور زاهدان _ زابل‌ تردد همه کامیون‌ها، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ روز پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱/۰۴/۹۲ ممنوع است.

* محدودیت‌های تردد موتورسیکلت برای روز‌های پنج‌شنبه و جمعه پیش‌رو

تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۱:۰۰ روز پنجشنبه ۲۰/۰۴/۹۲ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۱/۰۴/۹۲ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس، ممنوع است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

آزادراه کرج ـ تهران، واقع در استان‌های تهران و البرز، از پل فردیس تا ورد آورد به دلیل احداث پل روگذر در کیلومتر ۱۱ شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۳ لغایت ۴ صبح روز بعد، تا ۲۵ مردادماه جاری، مسدود بوده و در این مدت، مسیر جایگزین، جاده‌های قدیم یا مخصوص کرج، توصیه می‌شود؛ همچنین، تا مورخ یادشده، آزادراه تهران ـ کرج، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ فقط در یک مسیر ۷۰۰ متری در محدوده فوق، تردد خودروها از طریق کنارگذر احداثی انجام خواهد شد.

محور کرند غرب - سر پل ذهاب واقع در استان کرمانشاه، به دلیل عملیات راهسازی از ۱۷/۴/۹۲ تا ۲۴/۴/۹۲ ‌از ساعت ۱۴ تا ۱۶ مسدود است؛ در مدت انسداد، تردد وسایل نقلیه از طریق محور سر پل ذهاب - امامیه - قصرشیرین - اسلام آباد غرب انجام خواهد شد.

جاده اصلی قم ـ گرمسار و بالعکس، واقع در استان‌های قم و سمنان، تا ۲۷/۴/۹۲ به دلیل تعریض مسیر مسدود و جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم ـ تهران و برای وسایل نقلیه سنگین قدیم محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت ـ گرمسار خواهد بود.

کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، با تمدید عملیات از ۲۱/۲/۹۲ تا ۳۱/۴/۹۲ روز‌های شنبه‌، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۱ تا ۱۴ به دلیل اجرای عملیات زیرسازی راه آهن، مسدود خواهد بود؛ در مدت انسداد، تردد وسایل نقلیه از کمربندی غربی انجام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج