جاباما
۵۹۰۴۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نامزدی حسین یاری برای «یادم تو رو فراموش»

حسین یاری برای بازی در فیلم «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در جشنواره فیلمسازان مستقل که در برلین برگزار می شود، نامزد دریافت جایزه شد.

خبرگزاری مهر: حسین یاری برای بازی در فیلم «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در جشنواره فیلمسازان مستقل که در برلین برگزار می شود، نامزد دریافت جایزه شد.

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، این روزها در جشنواره مختلف بین المللی و در بخش های مختلف حضور می یابد که رویداد سینمایی «berlin tenerife film festival» یکی از آنهاست.
نامزدی حسین یاری برای «یادم تو رو فراموش»

این جشنواره از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و هر سال در یک کشور برگزار می شود که در سال ۲۰۱۷ شهر برلین میزبان آن است. در این جشنواره فیلم هایی با موضوع حقوق بشر انتخاب می شوند و آثار ارسال شده براساس فیلمنامه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

«یادم تو رو فراموش» که با نام «Wishbon» در جشنواره های جهانی حضور دارد، در یازدهمین دوره جشنواره «berlin tenerife film festival» توانسته است در ۶ بخش بهترین فیلم خارجی، بهترین کارگردان فیلم خارجی، بهترین تدوین فیلم خارجی، حسین یاری بهترین هنرپیشه نقش اصلی در فیلم خارجی، بهترین فیلمنامه فیلم خارجی و بهترین طراح لباس فیلم خارجی نامزد دریافت جایزه شود.

همچنین «یادم تو رو فراموش» برای حضور در جشنواره آنجلیکا آمریکا انتخاب شده است. این جشنواره از ۱۸ تا ۲۴ سپتامبر در کالیفرنیا برگزار می شود. هدف اصلی از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای جدید از سراسر دنیا است.
نامزدی حسین یاری برای «یادم تو رو فراموش»

«یادم تو رو فراموش» پس از اکران در ایران توسط کمپانی netflix به صورت جهانی عرضه می شود.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون میترا حجار، حسین یاری، ماه چهره خلیلی و مازیار فلاحی حضور دارند.

از دیگر عوامل «یادم تو رو فراموش» می توان به تهیه کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده فیلمنامه: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، چهره پرداز: فرزانه زردشت، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، تدوین: علی عطشانی، مدیر تولید: علیرضا بیات، موسیقی متن: مازیار فلاحی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: وحید مهین دوست، صداگذار: نادر بادامچی، جانشین تهیه کننده: حسام آقابابایی، دستیار تهیه کننده: علیرضا یگانگی، مدیر تدارکات: سعید دلاوری اشاره کرد. این فیلم محصول بیتا فیلم تهران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج